2 548 м
9,4
18,75 км

Просмотрено 49 раз, скачано 0 раз

рядом с Gósol, Catalunya (España)

L’excursió consisteix en sortir de la font Terrers (1625) (Gósol) , per dirigir-nos cap el nordoest
direcció el Collell (1848). Passarem pel Cap de la Portella. Aquest camí el farem tant
d’anada com de tornada. El Collell és un punt on trobarem una pista que porta cap al
Pedraforca-Saldes i al Gisclareny. Nosaltres la seguirem molt poquet per enfilar-nos a mà
esquerra per uns corriols i una pista antiga fins el Prat Llong, a on començarem a baixar fins
els Cortils (Cadí) on esmorzarem.
Un cop esmorzats tornarem a pujar direcció al Nord fins a trobar els penya-segats del Cadí.
Llavors seguirem per la carena sempre en vistes a la Cerdanya i dels precipicis del Cadí.
Assolirem el cim Llobateres (2458) i baixarem fins el conegut i popular Pas dels Gasolans
(2430). Seguirem altre cop per la carena de la serra dels Cortils (Cadí) fins al pic del Comabona
(2554), punt culminant de l’excursió. Aquest pic és el segon pic del Cadí començant per l’est,
el primer és el Cap del Tancalaporta(2469).
A partir d’aquest moment toca la baixada passant per la serra Pedregosa fins al Prat Llong on
refarem el camí de pujada fins arribar al punt de sortida: La Font Terrers. Hem finalitzat