• Фото Beuda-el Noguer de Segueró-Falgars-Santuari de la Mare de Déu del Mont-St. Llorenç de Sous-Font de Rocapastora

Время  5 часов 32 минут

Координаты 3006

Uploaded 18 января 2016 г.

Recorded января 2016

4,2
8,4

Просмотрено 2767 раз(а), скачено 160 раз(а)

рядом с  Beuda, Catalunya (España)

RECORDA si et posiciones sobre " Veure més " (de color blau) que esta al final de la descripció del recorregut, enllaçaràs amb el programa Picasa que te les fotos de l'excursió.

Sortida - arribada: Beuda. Per arribar agafarem la carretera que surt de Besalú i puja a Beuda. Aquest recorregut va ser el de la XXIII Ruta de la Feixina de Beuda que es va fer el dia 17-01-16.

Anirem per el camí que surt entre l'ajuntament i l'església de Sant Feliu (direcció a Llevant). Ens baixarà a creuar el Rec i ens pujarà a les cases del Veïnat on agafarem una vella pista, que en direcció al nord, ens porta a la carretera que seguirem en direcció a llevant.
Estem sobre el GR 2 (senyals de pintura vermella i blanca) que seguirem fins trobar una cruïlla (pal indicatiu) on deixarem la carretera i seguirem el camí que més endavant esdevé pista que ens portarà al Noguer de Segueró. Continuarem per la pista i en passar per sobre de la casa de Campmol trobem una cruïlla (pal indicatiu).
Deixarem el GR i seguirem el camí (senyals de pintura groga fins al Santuari de la Mare de Déu del Mont) que ens pujarà a trobar la carretera que puja al Santuari tot passant per el Pedró de Sant Macies i el de Sant Miquel. En arribar a la carretera tenim la gran Aulina Reclamadora.
Seguirem pujant per la carretera fins trobar una cruïlla on seguirem la pista que en direcció al nord va a Falgars. Continuarem sempre per la pista principal fins trobar una cruïlla on deixarem la principal i agafarem la que puja en direcció a Ponent fins que esdevé camí que ens pujarà al Santuari tot passant per el costat del Faig Gros i més amunt del Roure de la Sort .
Un cop visitat el santuari de la Mare de Déu del Mont (Catalunya Romànica, Vol. IV, la Garrotxa, pàg. 137), d' esfarem el camí de pujada fins a la cruïlla que hem trobat a sota de la carretera del Santuari (cara nord). Aquí deixarem el camí de la pujada i agafarem el que marxa al Solei (senyals de pintura groga fins a Beuda) a trobar la carretera del Santuari que seguirem tot baixant com uns 50 metres on per la cara sud surt el camí que ens baixarà a sota del Turó de Montjuïc i d' aquí novament a la carretera.
La creuarem i baixarem a veure el Monestir de Sant Llorenç de Sous (Catalunya Romànica, Vol. IV, la Garrotxa, pàg. 132). Un cop visitat retornarem a la carretera i la seguirem, tot baixant passarem per sota de la Font i del Cingle de Rocapastora fins una mica abans del Coll de Batet on trobem una cruïlla.
Deixarem la carretera i baixarem per al camí que tot passant per la Salve Regina ens baixarà a trobar la carretera (estem sobre el GR 2) que seguirem en direcció a Ponent per arribar a Beuda i visitar la seva església (Catalunya Romànica, Vol. IV, la Garrotxa, pàg. 222).

4 комментарийиев

• Фото Manel_49

Manel_49 27.01.2016

No vaig poder fer-la el dia de la marxa. Gràcies a gent com tu que ha penjat el track, la vaig realitzar el diumenge següent: Moltes gràcies. Paga la pena.

• Can Xixo de Prats 06.06.2016

Xula

• Ferran41 04.12.2016

Jo le fet varies vegades, però el teu reportatge fotogràfic es impressionant

• Фото Alfons Tauler

Alfons Tauler 13.01.2017

Ahir vam fer aquesta ruta. Perfecte el seguiment i excel·lents vistes. Només que en lloc de cinc hores i mitja n'hi varem estar vuit ... però això son coses de l'edat.