7,3

Просмотрено 2134 раз(а), скачено 18 раз(а)

рядом с Bellprat, Catalunya (España)

El MegaGaià

Maratoniana ruta per la zona de l'Alt Gaià. Iniciem el recorregut a Bellprat, des d'allí ascendim al Castell de Queralt. Molt a prop, es troba l'ermita de Sant Jaume del Castell de Queralt que també vam visitem. Des d'aquí ens dirigim per camins no sempre trillats, a Sant Magí de la Brufaganya. Visitem l'església i posteriorment les famoses fonts. A partir d'aquí, ens compliquem una mica la vida per anar a les ruïnes del castell i l'església romànica de Rocamora. Per senders i pistes no sempre ben conservats, ens dirigim al Puig de les Creus, a més de 900 metres d'alçada, que forma un triangle visual perfecte amb Sant Miquel de Monclar i Montagut. Seguin per la magnífica pista carenera de l'Icona i posteriorment, enllacem amb una pista fins a Viladeperdius. A partir d'aquí, seguim per una pista paral·lela a la carretera TV-2011 fins a enllaçar amb la carretera que puja a Sant Magí. La seguim una mica per l'esquerra, i ja trobem un sender que arriba a Can Batet. Creuem la carretera i ascendim fins al coll de la Garsa. El baixem fins a la carretera que tot travessant el pont sobre el Riudeboix, connectarà amb el GR-7 que ens retornarà a Bellprat.
En resum, tenim un bon grapat de castells, esglésies, llogarets,... que totalitzen un recorregut força complet.

• Фото GERCA

GERCA 13.11.2015

Bé , jo l'he fet més curta.