Время  5 часов 27 минут

Координаты 1549

Uploaded 23 февраля 2014 г.

Recorded февраля 2014

3,9
7,7

Просмотрено 1020 раз(а), скачено 31 раз(а)

рядом с Bel, Valencia (España)

Caminada en els amics del CE Refalgari, de La Senia.
Anem en cotxe fins a Bel, des d'on comencem a caminar, per la part de dalt del poble, pels dipòsits d'aigua municipal, fins al cami que porta a l'esquetxe i l'Ereta de Bel. Seguim un troç de baixada pel camí, fins agafar la senda que durant uns 2 Km ens portarà a una cruïlla (pal llarg) on girarem a l'esquerra direcció El Boixar i Castell de Cabres. D'alli baixant i planejant, passem per la Font del Pi, i despres d'una pujadeta, s'arriba a una zona plana, on esmorzem, en vistes al barranc de La Borja. Continuem fins a la Serra la Creu, i per una portera, iniciem la baixa al Mas de les Pruneres i Mas de Prades. Cap a la meitat de la baixada, ens desviem a l'esquerra (ull, les indicacions no es veuen en facilitat). D'alli anem baixant fins al Mas de les Pruneres. Molt ben situat i amb unes vistes perfectes. Des d'aqui comencem a pujar. Durant la pujada podem vore enfront, els Massos de Prades i del Massaner i algun altre. Trobem una bassa natural i aprofitem per a descansar, i continuar pujant. Ja en unes vistes genials de Sant Domingo i Mas de Miquel, trobem el Povet de la Serra, restaurat recentment. D'alli pujem fins a la Serra La Creu, on havíem trobat hores abans la portera, i tornem a Bel, pel mateix lloc per on havíem vingut.
Són d'agraïr les constant informacions que hem rebut durant l'excursió de cadascun dels llocs per on hem passat.