Время  3 часов 30 минут

Координаты 920

Uploaded 27 августа 2013 г.

Recorded августа 2013

1,5
3,1

Просмотрено 6637 раз(а), скачено 561 раз(а)

рядом с  Tregurà de Dalt, Catalunya (España)

Matinal molt interessant,comencem la caminada a la pista de Tregurà just on es creua amb el Torrent de Fontlletera,anem seguint el torrent per la coma de Fontlletera ,fins el Coll dels Tres Pics , allà després de contemplar el fantàstic paisatge que tenim al davant,el pic de Fontlletera les Borregues ,
Bastiments el Freser ,Torreneules etc.. ens dirigim a l'Oest cap els Tres Pics
i en un tres i no rès som al cim del Balandrau ,un mirador extraordinari dels Pirineus Or.
La Tornada la farem carenejant la Costa Rubi fins la pista on hem començat la caminada.

2 комментарийиев

• Фото Adu

Adu 28.09.2014

Ruta molt fàcil per omplir un matí. Molt bones vistes sobre la vall de Comadevaca i els cims que l'envolten.
    Si es vol accedir des de Pardines, la pista és dolentota, i cal tenir un cotxe alt o 4x4 per anar tranquil, són uns 20 km de pista des d'allà.

• Фото Jordi_Nadal

Jordi_Nadal 28.06.2018

La pista des de Tregurà comença bé, però de seguida empitjora i s'ha d'anar amb compte. Tot i això, es pot pujar amb qualsevol cotxe.
    La ruta no té cap dificultat i és apte per a tothom que estigui acostumat a la muntanya.