Скачать

5 июня 2021 г.

Записано

июня 2021
Будьте первым, кто выразит признание
Поделиться
117 м
39 м
25,09 км

Просмотрено 79 раз, скачано 5 раз

рядом с Kanne, Flanders (Belgique)

01/06/2021 Wandelen tussen Jeker en Maas. De wandeling start aan de parking onder de brug in Kanne-Riemst. Het eerste deel van de wandeling gaat volledig over de rood gemarkeerde route (13 km). Via trappen gaat het de brug op en aan de overkant van het kanaal gaat het dan weer via trappen naar beneden en wandelen we richting Mount Saint-Pierre die we ook weer met trappen beklimmen. Later gaat het langs de oevers van de Maas en het Alberkanaal terug naar de parking. Het tweede deel gaat in het begin voor een groot stuk over de Oranje route. Na ongeveer 5 km verlaten we de Oranje route en gaat het richting de Oehoe-vallei. Van hieraf gaat het over de GR 5 verder naar de Sint-Pietersberg die we via een mooi panoramapunt en stalen trappen afdalen. Verder gaat het door de groeve en nog een pittige helling dan weer richting parking. Een wandeling met enkele pittige hellingen en mooie panorama's en veel natuur. Een aanrader.