5 140 м
3 788 м
65,75 км

Просмотрено 10258 раз, скачано 650 раз

рядом с Labramarca, Cusco (Peru)

Juny 2011 - Track del Ausangate Trek, el vam fer en 4 etapes, però es pot fer en 3 dies ja que la última etapa son 2 hores fins a Tinki, però val la pena quedar-se als banys de Pacchanta i relaxar-se tota la tarda del 3er dia amb les increïbles vistes de la cara Nord del Ausangate prenen-te un cervesa.
Podeu trobar les etapes per separat al wikiloc. Atenció al track d'un tal Willy Ludowieg, el deu haver fet manualment perquè no es correspon amb la realitat.

ARAPA ABRA

APANETA ABRA

Место швартовки

AUZUNGATECOCHA

Laguna

CAMPA ABRA

Кемпинг

JAMPA

Campament 500m abans del assentament.

CAMP.JANPAUCACOCHA

Campament vora el llac davant el glaciar
Место швартовки

JANPAUCACOCHA

Laguna

TICLLACOCHA LAGUNA

PACCHANTA PUEBLO

Кемпинг

PACCHANTA TERMAS

Campament al costa banys termals

PALOMINO ABRA

PAMPACANCHA

PINCHIMORO

TINKI

UPIS TERMAS

Aquí també hi han banys termals.

8 комментариев

• baisius 19.11.2011

Just returned from Ausangate trek. Made it solo without guides and horses in 4 days mostly following this track. Must have if you trekking independently because there are some places where path is not visible.

• Фото isards de la Cerdanya

isards de la Cerdanya 13.12.2011

Yes, we make the trek alone without guides and without mules. Agencies is possible that ride camps in different places, but do not know. We hope you have been lucky and have enjoyed them and that our track has been helpful.

• Фото faltimiras

faltimiras 08.06.2014

Я был на этом маршруте  Посмотреть еще

Travessa realitzada en 3 dies a principis de Maig del 2014 sense burros ni arrieros.
    El camí es de fàcil seguir ja que tot i que només vaig adelantar un grup s'ha popularizat últimament.
    Les vistes son espectaculars i la recomano a tot el mon. Molt molt bonics els nevats.
    La última etapa és fa una mica pesada la baixada des de les aigues termals fins a Tinqui. Tot i que hi ha mobilitat si no voleu baixar caminant.

Fotos: https://www.flickr.com/photos/faltimiras/sets/72157644351672438/

• Wikiexplora 18.09.2014

Esta ruta está explicada con lujo de detalles en la reseña de Wikiexplora

• firvudastz 28.09.2016

Я был на этом маршруте  Посмотреть еще

The trail is generally easy to hike: progressive ups and downs, only the altitude makes it a difficult trek for people non trained to this lack of oxygen. Sceneries are beautiful, and if you can, go up the Huayruro Punko! It´s a mountain right in the center of the region, you will have a amazing view.
    Also, a local guide told us that there are less clouds (we had quite a lot in this mid-september) between May and August.

• Фото liliwhale®

liliwhale® 09.08.2017

Hola, Isards de la Cerdanya
    Vaig tenir la sort de recórrer la caminada de l'ausangato el passat maig de 2017, però afegint un altre dia de trekking al Cerro Vinicunca. Vaig desviar-me de la ruta al lloc "Ausangatecocha" i vaig tornar al circuit a "Finaya".
    Mireu la meva aventura en aquest enllaç:

Salutacions, Liliwhale

• Фото aliciapalmeroc

aliciapalmeroc 23.08.2017

Hola Isards,
    Aquest juny 2017 hem fet la volta a l'Ausangate amb un amic. Vam poder fer la ruta en 2 nits i 2 dies:
    començant la volta a prop de Upis i acabant a Pajchanta sense guies ni mules. Vam decidir, doncs, fer la ultima etapa de Pajchanta a Tinki amb mobilitat perquè anàvem curts de temps i no vam trobar atractiu el fet de caminar per pista.
    Vam sorprendren's amb la bellesa del paisatge i la bona senyalització del camí. Les pujades son progessives i el camí es fa lleuger si tens una preparació física normal. Es un trekking molt recomanable per a tothom qui vulgui gaudir de la pau i la naturalesa del Perú. Cal abrigar-se a la nit!
    Abans de marxar ens vam informar en aquesta web i vam mirar el trek d'Isards de la Cerdanya! Gràcies perquè ens va ser útil per fer-nos-en una idea.

Molt recomanable! Portem 3 mesos al Perú i pensem que és la ruta més maca que hem fet fins ara!

• fedep 03.02.2019

Hola Isards,som una parella gironina,que volem anar aquest juliol a realitzar aquest trekking,voliem anar per lliure i ens manca informacio de com dormir(es pot acampar? contactes de refugis..) si tens alguna informacio d’intendencia i la pots compartir...moltes gracies!!

Вы можете или этот маршрут