Время  3 часов 56 минут

Координаты 2042

Uploaded 17 апреля 2019 г.

Recorded сентября 2018

2,8
5,6

Просмотрено 382 раз(а), скачено 7 раз(а)

рядом с Artana, Valencia (España)

Ruta que puja al Puntal aprofitant les sendes netejades per Santi Moros pels voltants d'Artana. Ix d'Artana i puja a la Serra pel clotxó de la Xurra. Dalt la Serra segueix l'assegador de la Serra fins el colladet Roig on continua pel camí del Racó que abandona al cap de poc per pujar al Puntal per la senda de les Carboneres. Baixa del Puntal per la senda que mira cap a les Mines, directament a la mina 800. Des d'allí enllaça amb el camí del Racó a l'altura del clotxó de Pau per una altra senda, i seguint el camí del Racó o de la Cova de la Rata retorna a Artana passant pel corral de la Vilara.
Més informació a l'enllaç.

Dreta senda al clotxo de Pau.
Seguim a la dreta. A l'esquerra continua a la cova del Tronc o a Artana per l'avenc de la Serra (o la caseta de Llom de Gat).
Dreta a Artana pel clotxo de Pau, recte l'assegador puja al Puntal, esquerra senda del Raco i de les Carboneres.
Esquerra senda al Racó pel colladet de les Serveretes i l'abellar del Racó.
Senda dreta al Puntal, esquerra a l'aljub del Racó punt de pas del GR36 entre la font de Cabres i l'Ereta.
Esquerra al cim del Puntal on hi ha tota una línia de trinxeres.
Dreta baixa l'assegador de la Serra al colladet Roig. Un poc mes avant a l'esquerra va un senderol al GR36.
La mina queda a l'esquerra a 200 metres. Cal seguir a la dreta uns 50 metres i a l'esquerra la senda que va al clotxó de Pau.
Esquerra. Dreta ve el cami del Racó des del colladet Roig i un a uns metres de l'aljub continua la senda al clotxó de la Xurra.
seguim a l'esquerra el cami de la Cova de Rata que hem seguit de baixada.