2,6
5,2

Просмотрено 2097 раз(а), скачено 51 раз(а)

рядом с Artabuynk’, Vayotsʼ Dzor (አርሜኒያ)

показать оригинал
(На английском языке ниже)

Восхождение города Артабуинка в монастырь Цахатскар. Это прекрасная поездка, но это может быть трудно, если (как и мы) это делается в полном солнце и жара, так как есть несколько теней. Монастырь расположен на высоте более 2000 м., В уединенном и приятном месте; и с хорошим видом на близлежащие горы. Как и в любом армянском монастыре, есть источник пресной воды, который ценится.

Из деревни есть дорожка, которая идет к монастырю. Первый участок, начиная с начала трассы до прохода по реке (пешеходный мост, проезжая часть), возможен с помощью обычного автомобиля. Отсюда он подходит только для 4x4. Следуйте по дорожке и ВНИМАНИЮ: пропустите фонтан, где трек сделает изгиб, оставьте его и пройдите по левому краю, что позволяет избежать большого поворота, а также быть приятнее, чем идти по трассе. Этот док выходит только на след спуска, потому что восхождение мы сделали для трека (глупый!).

Экскурсия может быть преобразована в Циркуляр, если из монастыря отправится в крепость Смбатаберд (мы не сделали этого благодаря сильной жаре). Крепость видна из монастыря, см. Фото. Чтобы попасть туда, просто спуститесь по трассе, не снимая ярлыка, и будьте осторожны, чтобы пройти очевидный путь влево, который скользит справа от хребта к подножию форта. Вниз по трассе в деревню.

Это хорошая прогулка от деревни Артабуинк до Цахатскарского монастыря. Может быть трудно с сильным солнцем, между прочим нет тени. Существует автомобильная дорога, полезная для обычных автомобилей, пока не пересечет реку, и только на 4x4 после этой точки. Однако, если вы идете, лучше повернуть по тропе (слева, трек в обратном направлении) в конце хода после весны, избегая длинного пути.

Из Цахатскара легко добраться до крепости Смабатберд (мы не из-за жары!). Вернитесь назад по дороге, не берете короткую стрижку и будьте осторожны, чтобы сделать очевидный путь, чем вы можете прекрасно видеть, приближаясь к гребню к крепости.

3 комментарийиев

• Bartron 25.05.2013

Hola!

som una parella de Barcelona i estem organitzant un viatge per l'agost que ve a Armènia. Com que veiem que hi heu estat no fa gaire us escrivim per preguntar-vos què ens podríeu recomanar pel nostre viatge. Ens agrada molt caminar a la muntanya, a part d'aquesta quina altra excursió recomanaríeu?

També voldríem saber si la conducció per allà és segura i si vau trobar les carreteres en bon estat. Recomaneu agafar un 4x4 per viatjar per allà?

I finalment, us va ser difícil comunicar-vos amb la gent sense conèixer la llengua local?

Ens serà de gran utilitat si ens podeu contestar a aquestes preguntes.
    Moltes gràcies!!! Salut,

Sergi i Núria

• turrais 26.05.2013

Hola Sergi i Núria! Si no recordo malament, varem penjar 3 o 4 excursions per Armènia, però les possibilitats són molt més grans. Sobretot a la zona del Nord i als voltants de la població de Daravand... pero també al llac Sevan o la zona sud (Sisian, Tatev)

Conducció segura..... no és un país especialment conflictiu. Amb la deguda dosi de prudència, es passa be, a més és petit i les distàncies no son res de l'altre mon. La principal dificultat són les indicacions, o millor dit, l'absència de cartells i/o els cartells escrits només en l'alfabet armeni. Pero sempre es pot preguntar a algú.

No cal 4x4, pràcticament totes les carreteres estan asfaltades i els pocs trams que no ho estan són accesibles amb un turisme normal. Si voleu fer pistes de muntanya la cosa canvia, pero no n'hi ha moltes i a més les més instressants (per exemple la d'Ughtasar, prop de Sisian) són llargues, ramificades i no estan senyalitzades en absolut. En la meva opinió, val més llogar un cotxe normal i agafar un taxi tot terreny (són barats) si cal fer algun tros de pista. Si voleu llogar amb xofer jo evitaria CARAVAN.AM, que a nosaltres ens va donar un servei PESSIM.

Idioma: quan vegin que ets estranger cambiaran l'armeni pel rus, i es quedaran molt parats que no l'entenguis. A partir d'aquí, molta gent xapurreja l'anglès, i els que no demostren una gran voluntat d'entendre's amb somriures i gestos. Cap problema.

Armenia és molt interessant, val la pena. Si ens feu arribar una adreça de correu electronic per SMS al 678.675.651, us enviarem el nostre itinerari, excursions incloses, per si us serveix d'inspiració.

Pel grup dels Turrais,

Daniel

• turrais 26.05.2013

Al comentari anterior, on dic Daravand vull dir Dilijan. Daravand era el nom de la guesthouse on estavem....