Время  4 часов 19 минут

Координаты 1956

Uploaded 16 апреля 2019 г.

Recorded апреля 2019

3,1
6,2

Просмотрено 175 раз(а), скачено 11 раз(а)

рядом с Argelaguer, Catalunya (España)

Comencem a Argelaguer i ens dirigim a la seva església, Santa Maria, on agafem un camí fins Mare de Déu del Guilar, on podem descansar i contemplar les vistes. Seguim per un llarg sender guiant-nos per les marques grogues, fins que arribem a un gran mirador, on podem apreciar diverses muntanyes i pobles de la vall. Després comencem a baixar envoltats d'arbres, camps i vora un torrent. Arribem a Sant Jaume de Llierca i continuem pel camí del parc Garrell, on podem observar diverses construccions engrescadores fetes a mà. Finalment arribem al començament.
Castellano:
Empezamos en Argelaguer y nos dirigimos a su iglesia, Santa María, donde tomamos un camino hasta Mare de Déu del Guilar, donde podemos descansar y contemplar las vistas. Seguimos por un largo sendero guiándonos por las marcas amarillas, hasta que llegamos a un gran mirador, donde podemos apreciar varias montañas y pueblos del valle. Después empezamos a bajar rodeados de árboles, campos y cerca de un torrente. Llegamos a Sant Jaume de Llierca y continuamos por el camino del parque Garrell, donde podemos observar varias construcciones estimulantes hechas a mano. Finalmente llegamos al principio.

Argelaguer

Argelaguer és un petit poble del pla de la Garrotxa, situat a banda i banda del riu Fluvià, al camí d'Olot a Besalú entre el riu Llierca i la riera del Borró.
Храмовая архитектура

Font de la Riera de can Sis Rals

• Фото porugueta

porugueta 21.04.2019

I have followed this trail  проверенный  View more