1,8
3,7

Просмотрено 23 раз(а), скачено 2 раз(а)

рядом с Arbúcies, Catalunya (España)

ITINERARI : Passejada per la Riera d'Arbúcies fins al Pont romànic del Molí de les Pipes i retorn per la la Font del Ferro. Ruta molt planera al costat de la riera, creuant diversos ponts.

RECORREGUT: Ens dirigim a la Riera d'Arbúcies, on trobarem els pals indicadors del inici de l'itinerari i seguim el PR C-202. Per tornar, des del Pont Romànic seguirem un pal indicador de la ruta BTT 10 fins un corriol a l'esquerra. Trobarem un altre pont de fusta. Passem al costat del Mas El Congost, on deixarem el PR C-202 i seguirem per una pista a l’esquerra de baixada, direcció a la Font del Ferro.
Al llarg del recorregut, la verdor de la riera i la remor de l'aigua ens aniran acompanyant. Trobarem un parc recreatiu i racons de descans. També hi ha plafons de llegendes de boscos de bruixes i bandolers, i plafons de l'itinerari de Santiago Rusiñol, que es va inspirar en molts paisatges de la vila per pintar els seus quadres. Les diverses espècies de flora i fauna són: verns, freixes, oms, merles d'aigua, truites, etc.
A la segona part del recorregut, deixarem la riera d'Arbúcies per continuar per la pista forestal de Santa Fe, fins a trobar el Rec de la Plana. A partir d'aquí un estret corriol que circula en paral•lel a la sèquia ens durà a la font del Ferro.