Координаты 1201

Uploaded 15 октября 2018 г.

Recorded октября 2018

2,9
5,8

Просмотрено 549 раз(а), скачено 33 раз(а)

рядом с Ansovell, Catalunya (España)

La valoració de la dificultat de la ruta sempre es tècnica.
Per la dificultat física cal tenir en compte distancia i desnivell.
Els temps es amb aturades incloses i es orientatiu.
La ruta està gravada amb un GPS Garmin i corregida amb el Base Camp.
APROXIMACIÓ: Sortint de la Seu direcció Puigcerdà per la carretera
N-260 al km. 216 aproximadament, ens desviem per anar a Arsèguel i desprès seguim fins a Ansovell.
---
DIFICULTAT TÈCNICA: Fàcil. Ruta fàcil apta per a tothom, que passa alguns trams per camí ample i altres per corriols ben fresats i fàcils de seguir. També trobem constants indicadors que indiquen el camí.
----
RUTA : Ruta en que visitem dos dels pobles més bonics del Cadí, el Santuari de Boscalt, i passem prop de les cingleres de la cara Nord del Cadí seguint el Camí Cardoner, sempre amb espectaculars vistes del Cadí.
Sortim d'Ansovell seguint el GR-150 cap el Santuari de Boscalt, amb una suau pujada.
Arribem a Boscalt i passat al caseta d'informació seguim a mà esquerra pel camí Cardoner.
Seguim per un camí ample bastant planer, enmig del bosc, travessant diferents torrents. Arribem a una cruïlla i seguim el rètol que indica Cava pel camí Cardoner.
Arribem al Cortal del Roig i poc després agafem un corriol amb lleugera pujada que ens porta a enllaçar amb el GR-150 que ve del Querforadat.
Anem baixant cap a Cal Pubill i desprès cap a Cava.
Desprès de Cava tenim un tram de baixada fins al Riu d'Arseguel.
Passem un pont de pedra, i seguim pel Gr-150 pujant cap a Ansovell.
------
CAMÍ CARDONER.
El camí Cardoner formava part de la xarxa de camins saliners que distribuïen la sal de Cardona arreu de Catalunya . En aquest cas, el camí es dirigia, travessant l’Alt Urgell, cap a la Cerdanya, passant per la cara Nord del Cadí.
La seva funció principal era la distribució de la sal extreta a les mines de Cardona cap a les terres del Pirineu, per a múltiples usos però especialment per cobrir les necessitats de la ramaderia transhumant que aprofitava les pastures d’estiu a les muntanyes pirinenques.

2 комментарийиев

• daniel.casadesus 20.01.2019

I have followed this trail  проверенный  View more

Bona ruta

• Фото miquelseu

miquelseu 21.01.2019

Gràcies per la valoració daniel.casadesus