Время  2 часов 11 минут

Координаты 1040

Uploaded 27 августа 2018 г.

Recorded января 2010

-0 m
2,0
4,1

Просмотрено 112 раз(а), скачено 4 раз(а)

рядом с Altafulla, Catalunya (España)

Passeig de 8 km. pel poble d'Altafulla i el seu entorn. Després de recorrer alguns carrers d'aquest bonic poble baixem fins la platja i pel carrer de les Botigues de Mar anem en direcció a la desembocadura del Gaià. Un cop allí pugem riu amunt pel marge dret, travessan un bosc de ribera on veurem àlbers, freixes, oms, lledoners i pins. Però deixem de moment el riu per anar al castell de Tamarit per la pista que passa per darrere del càmping.
A l'arribar al castell ens enfilem per les roques que queden demunt de cala Jovera on gaudim de la bellesa del castell de Tamarit i les boniques vistes sobre aquest indret de la costa Daurada. Tornem pel mateix camí al Gaià i riu amunt anem fins les restes de la resclosa i sifó de la sèquia d'Altafulla. Tornem una mica enrrere per girar a l'esquerra i dirigir·nos de nou al poble d'Altafulla pel camí de Cametes.

Caminada tranquil·la on l''únic inconvenient es pot presentar a l'estiu per la gran qüantitat de mosquits que hi ha a la zona del riu.