Скачать

• Информация

• Легко следовать

• Пейзаж

Будьте первым, кто выразит признание
4 комментариев

Поделиться
359 м
82 м
10,72 км

Просмотрено 74 раз, скачано 6 раз

рядом с Alfauir, Valencia (España)

La ruta de hui ens porta fins a la localitat de Alfauir(la Safor), es una ruta molt fàcil i agradable de fer i el seu recorregut es realitza per termes municipals dels pobles de Alfauir I Ador.Deixem el nostre cotxe estacionat enfront del parc que está just al costat de la piscina municipal de Alfauir i comencem la ruta que ens porta cap al Castell de Alfauir(encara que s'anomena Castell de Palma), abans d'arribar al Castell fem dues parades primer en el Mirador del Castell on podem gaudir d'unes fabuloses vistes del Monestir de Sant Jeroni de Cotalba i just darrere el Monduver, després de gaudir de les vistes continuem el nostre camí cap al Castell passant abans d'arribar per la Font del Pintat.Ara que ja hem vist la Font del Pintat seguim cap al Castell al qual arribem en poc de temps, des de el Castell podem gaudir d'unes vistes privilegiades de tota la Vall en 360°.Una vegada que ja hem visitat el Castell i gaudit de les seues vistes comencem el descens però de seguida girem a l'esquerra per fer el descens per la senda dels Ulls, s'anomena així perquè algú va anar pintant ulls en algunes de les pedres que es troben per el cami de descens per aquesta senda, cal anar amb atenció i un poc de precaucio al final d'aquesta senda perquè hi han uns quants ruscos d'abelles.Ara en dirigim en direcció al Terrer de Ador que es per on creuem per anar a cercar els pròxims punts d'interès de la ruta de hui, ens dirigim en direcció cap al vertex geodesic del Cim del Ventura pero abans d'arribar a aquest cim passem primer per altres punts d'interès com es la Font del Sester, que es una font que molt poques vegades te aigua i quan en té no es bona per beure perquè en té poca i esta estancada, després de veure la Font del Sester seguim el nostre camí i en pocs metres arribem al següent punt de parada que es les Pedres Campana s'anomenen així perquè si agafes una pedra i les colpejes cadascuna fa un so diferent, es molt curiós o almenys a mi meu sembla.Despres de fer sonar les Pedres Campana continuem la ruta de hui per anar a coronar el Cim del Ventura, no es un Cim amb molta altitud pero si que es cert que te unes magnífiques vistes i val la pena pujar al Cim per gaudir d'elles sense ningún dubte, des de aquest cim podem veure la finca de la Canaleta, les poblacions de Castellonet, Ròtova, Alfauir, Llocnou de Sant Jeroni entre altres,ara que ja hem vist el Cim del Ventura tornem a baixar per la mateixa senda per on hem pujat i anem cap al Cim/Mirador de la Creu de Ador on de nou tornem a gaudir de unes fabuloses vistes de tota la Vall però des de aquest cim veiem més que res la zona de la costa i poblacions com Ador, Palma de Gandia,Vilallonga, Beniarjo,Potries, Gandia etc etc, en aquest cim tenim una gran Creu metálica d'ahi el seu nom de Mirador de la Creu.Una volta visitat el Cim del Mirador de la Creu tenim que fer marxa enrere i tornar a recórrer les mateixes sendes que hem recorregut abans fins que arribem de nou a l'encreuament de sendes que tenim just abans d'arribar a la Font del Sester i ara en dirigim cap a la nostra esquerra per anar a recórrer el tram de la ruta que per dins d'una bonica pinada ens porta en direcció cap a Alfauir, durant el recorregut d'aquesta senda trobem diferents panells informatius de la flora i fauna de la zona i també a vora senda es on tornem a fer una breu parada per veure una antiga Font i la seua bassa totalment seca, jo personalment sempre la he vist seca, a partir d'aquest punt la senda durant un tram esta un poc estropetjada per culpa de l'erosió causada per les bicicletes, l'aigua i supose que les motos.Al acabar el recorregut per aquesta senda anem a eixir a un camí asfaltat entre bancals i es per estos diferents camins per on anem al ultim i pròxim punt d'interes d'aquesta ruta el Riu Rau dels García, es un xicotet Riu Rau en molt bon estat que es troba entre camps de tarongers,ara que ja hem vist el Riu Rau dels García tan sols ens queda recórrer per cami de asfalt un xicotet tram fins que entrem de nou dins la població de Alfauir I tornem al nostre cotxe on posem el punt i final a la ruta que hem fet hui.Espere que us agrade, si voleu deixeu els vostres comentaris i ens veiem en la próxima ruta. Salut i Muntanya
Парковка

8-Castell

Castell de Alfauir pero que s'anomena Castell de Palma

9-Girem a l'esquerra

Girem a l'esquerra per la variant de la senda dels Ulls

10-Ull

45-Font

4 комментариев

• Фото alfredoselles54

alfredoselles54 28 мая 2021 г.

Я был на этом маршруте  проверенный  Посмотреть еще

Juan, es una ruta preciosa que m’ha encantat, per diverses questions. Les panorámiques des del Castell de Palma, del Cim del Ventura i de La Creu son impresionantes, pero a més, m’han agradat les sendes que he recorregut, per el seu bon caminar i per la vegetació tan abundant on es un plaer perdre’s.
    Gràcies per compartir.
    Bon camí.

• Фото juan Llorca 85

juan Llorca 85 28 мая 2021 г.

Alfredo m'alegre molt que et vaja agradat perquè eixa era la meua intenció, es cert les vistes son fabuloses i ara que comença a fer calor aquestes sendes per pinades tan tupides en ombra son les que dóna gust de recórrer, moltes gràcies per el teu comentari

• Фото sblasco

sblasco 7 июн. 2021 г.

Я был на этом маршруте  проверенный  Посмотреть еще

Ruta molt agradable, amb senders frondosos i vistes magnífiques de la comarca. El pas per la cantera un llàstima, ja que estropeja un poc la ruta. Molt recomanable

• Фото juan Llorca 85

juan Llorca 85 7 июн. 2021 г.

Sblasco moltes gràcies per el teu comentari, m'alegre que t'agradarà la ruta, el pas per la pedrera es que es precís ja que així s'evita fer un gran tram per cami de asfalt

Вы можете или этот маршрут