lluisradua

Recorded мая 2010

3,5
7,0

Просмотрено 3056 раз(а), скачено 60 раз(а)

рядом с  Salás de Pallás, Catalunya (España)

Des d'on comença. Des de Rivert (Conca de Dalt), on s'hi arriba des de Salàs de Pallars, població entre Tremp i Pobla de Segur. Hem sortit amb un sol fantàstic i hem acabat amb vent i amb una nuvolada que provocava trons i cortina de pluja al sud. Res... temps insegur per fer patir a la dona.

Ruta. La ruta ja la vaig descriure a una ruta penjada al febrer, però en aquesta ocasió, com ja feia esment, l'hem escurçada en 3km i hem eliminat la carretera. Per contra, hem trigat 25min més. Per què? Doncs, perquè la primera la vaig fer amb un devoracamins (kako) i aquesta l'he feta amb el nen i la mama. He modificat el primer tram: Deixem el cotxe a Rivert i sortim pel camí de l'esquerra, paral·lel a la carretera. En 35min haurem arribat al cami principal que duu a Toralla (just abans d'arribar hi ha una premsa d'oli, que si fos la costa l'haurien posada a una rotonda) i des d'aquí, la mateixa ruta que vaig descriure al febrer: farem la pujada inicial, passarem per un monòlit fantàstic just abans de l'ermita de Sant Salvador, carenem la muntanya pujant progressivament fins a arribar a Roca Espatllada, des d'on començarem el descens per acabar a Rivert. Mentre carenem, les vistes són fabuloses: a mà esquerra podrem veure el llac de Sant Antoni, la muntanya de Sant Corneli, la Pobla de Segur, el Roc de Santa... i a ma dreta, les poblacions d'Erinya i Serradell.

Durada. Hem anat una mica lents, però sense parades addicionals a la de dinar, que vam estar poc menys de 30 min. Bé, també hem parat per fer algunes fotos. Ah! dintre de l'ermita de Sant Salvador, quan hi vaig anar al febrer estava tota decorada d'interior (el sant, flors, ciris, creu, marededéu...). Ara no hi havia res de res. Tot un misteri. I també !!! hem trobat un ramat de cabres que ens ha espantat bastant perquè no fugien, però -a banda de vigilar-nos d'aprop- no ens han fet res. N'hi havia entre 50 i 100. No és broma.
15-MAY-10 11:37:50
15-MAY-10 12:05:20
15-MAY-10 12:09:02
15-MAY-10 12:43:40
15-MAY-10 12:26
15-MAY-10 15:40:57 Rierol del barranc de Palomera

• Фото ramonteperdido

ramonteperdido 28.12.2012

Gracias por la información. Me fue muy útil. Seguimos esta ruta pero llegando al Pui de Lleràs.