• Фото 2018-04-14 - 51. Brdská stezka (57km) - - - MARATHON PLUS
  • Фото SK2

Время  11 часов 39 минут

Координаты 1824

Uploaded 15 апреля 2018 г.

Recorded апреля 2018

Просмотрено 75 раз(а), скачено 0 раз(а)

рядом с  Mníšek pod Brdy, Central Bohemia (Czechia)

Rano budicek v 5am; v 5:25am vyjezd autem smer Mnisek... Kolem ctvrt na sedm jiz oplenduji u startu / nejsem prvni... :-D V 6:28am vyrazim do terenu, jen v kratasech a ve dvou moirach - je mi zima (hlavne) na ruce, ale uz za hodku je pohoda... :-) Ve dve odpoledne ve me pod rozhlednou Studený vrch zasyci Birell - pry to tu zvostalo po stovkarich - no ma se to zkazit? Banan a nealko pifko je vynikajici doplnovak energie, no minimalne "nakopavac"... Je vedro! :-) V 6:07pm se doplouzivam do cile, aneb at zije #BRDSKASTEZKA... :-) V nohach a zadech mam dalsi #MARATHON_PLUS... Kdyz vezmu, ze do lonskeho roku jsem si myslel ze existuje jenom Pochod Praha Prcice a ted netusim, proc bych na nej jeste nekdy mel jit... Vzdyt je tolik moznosti! No mozna z Pikovic bych ten PPP mohl jeste nekdy dat - ale to sem nepletme. V cili se kratce podelim o dojmy s Olafem Cihakem a ve trictvrte na sedm vecer uz parim na grilovaci party za kopcem v Letech - dekuji za pozvani! :-) Dvemi slovy: KRASNY DEN! Pred dvaadvacatou jsem uz v postylce... I takhle heslovite by se dala moje sobota popsat... :-) Kdybych mel byt ale rozvlacnejsi, zacnu u nasledujiciho linku: https://en.mapy.cz/s/2yihi Brdy moc nemusim. Jsou takove - nemastne/neslane... Hlavne proto, ze jsou TUUUZE asfaltove... :-( Coz sice cyklisti maji radi, ale mi "plazove" moc ne. Minuly tyden v zebrikach v Labskych piskovcich zadni cykliste nebyli! :-D :-D Nicmene, prvnich ~47km tohoto "podniku" bylo z kategorie SUPER, lehce jsem nad Skalkou zaimprovizoval, abych se vyhnul i tomu jednomu lesnimu asfaltu o kterem jsem vedel, a uzival jsem si nahoru/dolu po lesnich cestach. A videl jsem vrcholy a vyhledy, ktere jsem predtim nikdy nevidel a kam bych normalne fakt nesel, kdyby tam nebyl "kontrolni bod"... :-D +/-1,800m nebylo nic, co bych si zapsal do hlavy jako extrem... Par spolu-pochodniku nicmene "zehralo", ze to bylo tezsi... Ja jsem to tak nevnimal. Pro me to bylo krasne clenite. Zaverecnych skoro 10km, i pres snahu autoru, bylo pak po asfaltu... To bylo trosku na moral - hlavne proto, ze ta trasa mela presne kopirovat muj zimni prechod Brd pod nazvem 41. Zimni Brdska padesatka... A tak jsem trosku zaimprovizoval s mapy.cz - coz jsem si mohl dovolit proto, ze uz na me necihala zadna kontrola. (Velky dik organizatorum, ze byl ten zaver volny!) A nasel jsem si vlastni cesticky - pravda, kousek po soukromem pozemku, ale zadnemu volne pobihajicimu psovi jsem celit nemusel. :-))) Jooo a uz mam prvni zarez s klistetem a to jsem se pred turou strikal "impregnaci". Jenze v tom vedru jsem ji odsolil hadam uz kolem obeda, takze...