Просмотрено 406 раз(а), скачено 1 раз(а)

рядом с Nove Modlany, Ústecký (Czechia)

Asi bych o tomhle "pochodacku" se jmenem "QUO VADIS" (18. rocnik) mel sepsat delsi pokec. A mozna to i pozdeji udelam... :-D Zatim jenom v kostce: jedna hodina spanku behem patecniho vecera; kolem pulnoci opatrny prejezd autem po zasnezene dalnici do Lovosic a dale vlakem do startovaciho mestecka, kam prijizdi skoro plny vlak pochodniku a bezcu tesne po jedne rano; na protazeni: 1.7km z vlakove zastavky Krupka-Bohosudov do mista registrace; start ve dve rano; celovka a psychadelicke odrazy jejiho svetla na vodorovne preletajicich snehovych vlockach; krusny vitr na hrebeni Krusnych hor; "lehce" pod nulou; sestup krpalem pod lanovkou z Komari hurky; 5 hodin snezeni => hraju si na Swena a olizuji vlocky, uz mi tu chybi jenom Olaf - vlastne pardon, jeden Olaf mezi ucastniky vlastne je :-); solo pochod; cely den pod nulou, voda v lahvi mrzne, cedim ji pres zuby a led vyplivuji, na stesti, na tajnych kontrolach je k dispozici teply caj a namrzle oblozene chleby jarne ozdobene snezikem... :-D Na pohodu, i kdyz s jazykem na veste a hroznovym cukrem v puse, probehnul dvojity vystup (a nastesti i sestup) na Milesovku... Nesmeky jsem nakonec nepouzil, udelaly mi akorat "prijemnou" protivahu v batuzku; zato trekove hole byly nutnosti, letos jsem je nicmene vytahnul poprve => nohy bez znamky problemu, dal bych snad i osmdesat, zato ruce - ruce... RUCE! :-D Po ~55km vytouzeny cil a DIPLOM a rozhled po zasnezenem kraji (k nezaplaceni), a poradne zavodneni se i s pomoci ORS (prasek, kterym na misich "lecime" choleru. :-D) Po asi hodinu a pul dlouhem/vynucenem odpocinku v Chate Milesovka / meli wifinu :-D, nasledoval uz jenom zaverecny ~4km dlouhy sestup do Milesova na autobus, jez odjizdel v 15:20... Lovosice a s pokrikem "HURAAAA" sundani si vodou nacucanych bot... Po odstraneni par centimetru snehu z auta se mohlo jet domu... Celkovy cas: 10h34m = maximalni spokojenost, nebot i na trase s docela slusnym prevysenim (zalezi na algoritmu vypoctu, ja se pro potreby tohoto textu podrzel udaju z Mapy.cz) 2,521m+ / 2,365m- jsem udrzel prumernou rychlost nad 5km/h. 33. misto. :-)) A jenom tak pod carou: a) na Milesovce jsem nikdy pred dnesnim dnem nebyl; b) behem mereneho useku zadne keshky...; c) 60km je mym historickym dennim rekordem... :-D

sloup lanovky číslo 17A
sloup lanovky číslo 2
~10 minutes break... Spousta teplého a sladkého čaje, obložené chlebíky...