Время  один день 3 часов 14 минут

Uploaded 7 мая 2017 г.

Recorded мая 2017

7,3

Просмотрено 281 раз(а), скачено 5 раз(а)

рядом с  Riudecols, Catalunya (España)

Fantàstic recorregut des de Riudecols a Torroja, on ens havien convidat a dinar un dissabte. L'idea va ser sortir divendres des de Riudecols, pujar a Puigcerver pel Mas de Cabré (avui, l'Avellana), veient el bell aqüeducte del Mas d'en Vall. Des de l'ermita de la Mare de Déu de Puigcerver, seguim fins el Coll de Cortiella, des d'on baixem seguint el barranc del mateix nom. Ens trobem una sèrie de masos i masets, destacant l'important conjunt de La Garranxa. Arribem a Porrera i dinem al Rebost dels Carlets. Seguim en forta pujada, fins el collet dels Tossals, per baixar pel barranc de Coma de Cases fins Poboleda, on dormirem a l'Hostal Populetus.
L'endemà, en un curt recorregut de pujada fins el Coll de Poboleda, i després també curt de baixada, pel barranc de les Marradetes, arribem a dinar a Torroja.

La dificultat de la ruta, mesurada en IBP, és de 122 HKG.
mira l'anàlisi complet de l'IBP
Matorral

3 комментарийиев

• Фото Joan Marquès Griñó

Joan Marquès Griñó 02.02.2019

He donat un cop d'ull a la vostra descripció mentre recercaba més informació respecte al Molí de Montlleó a Porrera i me he donat compte de que he afegit unes fotografies amb peu com a Garrantxa i en realitat, segons el ICGC, crec que es la fotografia del mas de Amorós que està a uns 50 metres de la Garrantxa.

• Фото jobapu

jobapu 06.02.2019

Bona tarda Joan, el teu comentari al track 20170505 i 06 RIUDECOLS PUIGCERVER PORRERA POBOLEDA i TORROJA , interpreto que amb el tan nostrat tractament de VOS, on dius "que me adonat que he afegit unes fotografies...", volies dir "que me adonat que HEU afegit unes fotografies..."
    La veritat és que de vegades, per aconseguir mostrar més de les 6 fotos que per defecte et permet wikilok, en poso 6 a cada waypoint que puc. Això causa imprecisions, però darrerament miro de no posar peu de foto si no ho tinc clar. Així que agraeixo el teu comentari, m'ajudarà a millorar la toponímia.
    Aprofito per comentar-te, que hem fet una o dues excursions junts, encara que no recordo quines. Resulta que compartim un molt bon amic, com és en Joan Gassol.
    (Aquest missatge, el copiaré i també te l'enviaré com missatge des del teu wikiloc, doncs no sé gaire bé si des d'aquí al veuràs).

• Фото Joan Marquès Griñó

Joan Marquès Griñó 06.02.2019

Doncs és molt possible, però com a jobapu no et conec. I si, era heu i no he.