1,3
2,7

Просмотрено 9 раз(а), скачено 1 раз(а)

рядом с El Arrabal Torrelletas, Catalunya (España)

Ruta formada per dos tracks.

1 er. Track GAVÀ - ERMITA DE BRUGUERS 9,16 Km - Desnivell 399 i 168 m - 3:15 hores
2 on. Track ERMITA DE BRUGUERS - GAVÀ 5,32 Km - Desnivell 41 i 268 m - 1:29 hores

La distancia Total es de 14,48 Km, un desnivell de pujada de 436 m i amb un temps total de 5:33 hores.

Avui hem fet la clàssica CAMINADA NOCTURNA AL CASTELL D'ERAMPRUNYA, que Organitza la Unió Muntanyenca Eramprunyà de Gavà (UME).
Comença la Ruta a les 20:00 hores davant de la UME, per pujar al Castell d'Ermprunyà passant per La Sentiu i el camí Medieval i baixar passant per la Roca Foradada fins a l'Ermita de Bruguers on aprofitem per sopar.
Després de sopar i prendre cafè, reprenen la tornada a Gavà pel sender obert últimament i pel camí de les Comes.
Ruta molt ben organitzada pel Víctor acompanyat com a guia de la Caminada pel Dani
Una de les recomanacions important és que els participants porten algun mitjà d'il·luminació (frontal, llanterna.....) que fa una fila il·luminada del personal quan es fa de nit.