lapopa

Координаты 1207

Uploaded 23 августа 2019 г.

Recorded августа 2019

2,1
4,1

Просмотрено 4 раз(а), скачено 0 раз(а)

рядом с Siresa, Aragón (España)

ASCENSIÓ AL 2000 MÉS ACCESSIBLE D'OZA

La pista asfaltada que arriba al refugi de Gabardito, abans una estació d'esquí nòrdic, permet assolir aquest bonic cim fent uns 600 m de desnivell i un recorregut circular de 8 km.
El camí d'anada, fins al Plan Dios Te Salve, està ben senyalitzat i coincideix amb el que va al Bisaurín. Però des d'aquí fins al cim pugem sense camí per prats. Seguim carena amunt fins arribar a un cim secundari. El cim principal té magnífiques vistes als Lenito, Peñaforca, Alano, Bisaurín, Agüerri, etc.
Per baixar anem seguint la carena en direcció oest. Un cop arribem als primers arbres, continuem per la carena. No hi ha camí, però el bosc és obert. Arribem a un coll i, de seguida, trobem a la dreta (direcció NE) un corriol amb vegetació que es va definint pel bosc. Més avall ja trobem els camins de Gabardito i, fent drecera, arribem a l'aparcament.

дом

панорама

11 Punta secundària

вершина

12 Punta la Cuta (2016 m)