Время  41 дней 51 минут

Координаты 1771

Uploaded 1 апреля 2018 г.

Recorded октября 2017

4,4
8,8

Просмотрено 369 раз(а), скачено 10 раз(а)

рядом с  Piera, Catalunya (España)

LA TRAVESSA
Travessa que ens portarà des de l'estació de Piera (FGC) fins al monestir de Montserrat seguint en part el GR-172 en la seva etapa 8 fins a Collbató. Des d'aquesta localitat del Baix Llobregat pujarem al santuari seguint el Camí Vell, un dels accessos més antics a aquesta muntanya. El recorregut és una variant de la Ruta ST186 que puja al santuari seguint íntegrament el GR-172.

El camí sender pels Hostalets de Pierola, població que mereix una aturada, per visitar l'església de Sant Pere i esmorzar al Casal Català. Entre els Hostalets i Collbató el camí fa constants puges i baixes trenca-cames a través de pinedes. Només un tram de 2 quilòmetres que travessa la urbanització de Can Dalmases de Collbató desllueix un pèl la caminada.

Pujarem al Monestir de Montserrat pel Camí Vell, també conegut com el Camí de les Bateries o Camí de la Costa (trobareu molta informació i ben documentada a l'entrada de TOT MONTSERRAT relativa als camins de la zona de Collbató. La pujada és força estètica, amb trams panoràmics amb vistes cap a la plana i les agulles de la regió de Tebes. El camí travessa diferents torrents, com el Fondo, força emboscats i humits.

DIFICULTAT
Caminada sense dificultats remarcables. Mitja distància amb desnivell apreciable. El Camí de les Bateries pot presentar algun punt aïllat de camí amb sensació de caiguda, però no té dificultat.

ELS TRENS
Sortida: estació de Piera (FGC). Línia Barcellona-Igualada (1h05min trajecte)

Arribada: estació del cremallera de Montserrat (FGC). D'aquí hem de baixar amb el cremallera fins a Monistrola fi de connectar amb els tren de FGC de la línia del Llobregat de nou fins a Barcelona.

Cruïlla accés al serrat de les Garrigoses
Horaris: Dissabtes: matí: 10-14h./tarda: de 17-19h. Diumenges: matí 10-14h. Obert entre setmana prèvia reserva.Visites concertades [email protected] Tel. 664 043 755
Deixem el GR-172 per uns metres per acostar-nos fins al CRIP. Sinó anem al museu cal continuar recte.