Время  3 часов 58 минут

Координаты 8570

Uploaded 21 декабря 2014 г.

Recorded декабря 2014

4,2
8,4

Просмотрено 3997 раз(а), скачено 107 раз(а)

рядом с la Morera de Montsant, Catalunya (España)

Diapositives ruta dia 21-12-14 :

--------------------------------------------------------------------------------

Aproximació :
La TV-7021 ens duu al poble de la Morera al que entrem i deixem el cotxe a l’aparcament ( wpt 01 ) al costat del Bar l’Únic.

Orientació : ( Fàcil )
Sempre dic que les pistes són perdedores. Al tram de la Morera a Poboleda trobem alguna cruïlla amb dubtes.

Dificultat Tècnica : ( Molt Fàcil )
Cap pas complicat. De fet, és una ruta una mica llarga, que es pot fer amb la mainada

Dificultat Física : ( Fàcil )
Ruta poc exigent físicament parlant.

Descripció :
Travessem La Morera (S) per agafar la pista que duu Poboleda gaudint del bonic paisatge del Priorat. En arribar-hi ens apropem al Bar el Cau ( wpt 02 ) on prenem un cafè.
Caminem per la T-702 tot seguint el GR 174. A l’altura de la Venta del Boter agafem una pista que va paral•lela a la carretera. Alternem petja per asfalt i terra. Una mica abans del Km 9 el GR deix la carretera per assolir el bonic indret del Coll de la Creueta i finir a la TV-7022 que duu a Escaladei ( wpt 03 ).
Seguim fins la Cartoixa ( wpt 04 ) que visitem. Al trobar la pista anem a l’esquerra pujant suaument. De seguida trobem una indicació de La Pietat ( wpt 05 ). Un bonic corriol ens hi apropa.
Uns esgraons de fusta ens mostren per on seguir. Just a l’entroncar un altre cop amb la pista, els rètols de la Font Pregona ( wpt 06 ) ens indiquen com arribar-hi.
Al costat de la Font un tauló de fusta ens mostra un pas que ens estalvia tornar enrere. Sortim a la pista que ens sorprèn amb un tram cimentat de fort pendent. Només cal seguir les pintures del GR (171) per arribar fins el cotxe.

Menjar :
Vam dinar al Hotel Balcó del Priorat (977 827211). Anàvem 15 amb preu tancat. Tenen brasa i plats cuinats.

Dades tècniques :

2 комментарийиев

• Фото TARRAGONINA

TARRAGONINA 25.12.2014

Magnífic passejada amb els companys de l'Aritjol