jmmonle

Recorded мая 2012

5,0
9,9

Просмотрено 3087 раз(а), скачено 110 раз(а)

рядом с  Piera, Catalunya (España)

13ª Caminada Popular de l´Anoia, organizada por el Grup de Lleure "La Clau"
www.gruplaclau.org y celebrada el domingo 13 de mayo de 2012.
Inicio y final: Parc d´Isaac Berroya (junto al Camp d´Esports) en Piera (Anoia).
Itinerario: Parc-Font del Prat-Les Flandes-Camí de Ca n´Aguilera-Can Sagristà-Torrent de la Guixana-Riera de Ca n´Aguilera-Estació FGC-Casc Antic Piera- Parc.
"...Piera forma part de la comarca de l´Anoia i té el terme municipal més extens (57 km2). Limita al Nord amb Castellolí i el Bruc, al Sud amb Sant Sadurní d´Anoia, a l´Est amb els Hostalets de Pierola, al Nord-Oest amb els termes de la Pobla de Claramunt i Vallbona d´Anoia, el Sud-Est amb Sant Llorenç d´Hortons i al Sud-Oest amb Torrelavit. Piera compta amb més de 14000 habitants empadronats. Aquesta població augmenta considerablement a l´estiu, a conseqüencia de les segones residències. A més de la vila de Piera, cap de municipi, també hi ha els veïnats de Ca n´Aguilera, el Bedorc, Sant Jaume Sesoliveres, la Fortesa, Can Creixell, Can Canals, Can Bou i Can Cairot, a més d´una gran quantitat d´urbanitzacions residencials"
(texto extraído del librito conmemorativo entregado por los organizadores de la Caminada).
Track GPS registrado en Endomondo para Android.

Casa de la Vila
Coll del Bosc
Estación FGC
Les Flandes

4 комментарийиев

• ifi 29.03.2013

M'ha agradat molt. Moltes gràcies per compartir-la.

• Фото David blasco

David blasco 21.04.2013

Molt xules les Fotos!!

• Фото pakusland

pakusland 23.12.2014

La ruta presenta un par de puntos complicados. En el momento en que se organizó la Caminada Popular esta perfectamente señalizada, pero cuando no se esta llevando a cabo hay que ser algo más cuidadoso.

• ifi 10.01.2015

Gràcies per compartir aquesta ruta tan maca. Nosaltres l'hem feta avui i no hem tingut cap punt complicat. Hem pogut passar per tot el traçat sense cap problema.