Скачать

• Информация

• Легко следовать

• Пейзаж

Будьте первым, кто выразит признание
3 комментариев

Поделиться
2 269 м
1 985 м
10,74 км

Просмотрено 7119 раз, скачано 267 раз

рядом с Tabescán, Catalunya (España)

· Desnivell: +-690 m.
· Horari: 5.35 h.
· Dificultat: ** Camins molt planers i amb poc desnivell, si bé haurem de buscar l'itinerari, ja que els senders quan existeixen són molt poc marcats.
· Època: Des de mitjans de juny fins les primeres nevades a finals de novembre
Si l'itinerari 24 és magnífic, no hi han paraules per descriure aquest recorregut molt més complert i que recorre tots els estanys d'aquesta contrada. Al paisatge relativament endolcit de la zona dels Romedos, oposarem l'indret impressionant, solitari i salvatge dels successius estanys de Guiló que ens aniran apareixent sobtadament.
L'estany Romedo de Baix està aprofitat per produir electricitat i el poden omplir amb l'aigua del llac de Certascan o pujar-la des de la presa de Graus. Per sort, totes aquestes conduccions que comuniquen els llacs estan soterrades i pràcticament no queden restes dels treballs que es van realitzar.

· Desnivel: +-690 m.
· Horario: 5.35 h.
· Dificultad: ** Caminos muy llanos y con poco desnivel, si bien tendremos que buscar el itinerario ya que los senderos cuando existen están muy poco marcados.
· Época: Desde mediados de junio hasta las primeras nevadas a finales de noviembre
Si el itinerario 24 es magnífico, no hay palabras para describir este recorrido mucho más completo y que recorre todos los lagos de esta zona. Al paisaje relativamente endulzado de la zona de los Romedos, se opone el impresionante lugar, solitario y salvaje de los sucesivos lagos de Guiló que nos irán apareciendo de repente.
El lago Romedo de Baix está aprovechado para producir electricidad y lo llenan con el agua del lago de Certascan o subiéndola desde la presa de Graus. Por suerte todas estas conducciones que comunican los lagos son subterráneas y prácticamente no quedan restos de los trabajos que se realizaron.

Посмотреть еще external

3 комментариев

• Фото Manel_49

Manel_49 9 июл. 2015 г.

Я был на этом маршруте  Посмотреть еще

Descripció molt bona. Per desgràcia no l'havia llegit quan vaig fer la ruta. No em vaig a atrevir a passar cap als llacs de Guiló ja que vaig perdre marques abans: entre el Senó i el Colatx, i baix baixar pel mateix camí.El paratge extraordinari. Salut i Cames!

• ensacor 31 авг. 2016 г.

Este mes de Septiembre tengo la intención de hacer esta ruta y mi pregunta es si es factibe llegar en turismo al punto de inicio de la excursion?
    Muchas gracias

• Фото Dani Ferrer!

Dani Ferrer! 11 сент. 2016 г.

Hola ensacor, hay servicio de vehículos 4x4 desde la población de Lladorre. No llegan al lago de Certascan, pero sí bastante cerca.

Вы можете или этот маршрут