Moving time  3 часов 29 минут

Время  4 часов 12 минут

Координаты 2542

Uploaded 19 августа 2019 г.

Recorded августа 2019

3,6
7,2

Просмотрено 17 раз(а), скачено 0 раз(а)

рядом с el Pont de Vilomara, Catalunya (España)

Aquesta caminada que el mes de juliol ja vàrem fer un avenç per poder tenir controlada la situació, avui l'hem dut a terme dintre la programació de caminades saludables pel mes d'agost, que el grup de caminadors del Cap i l'Associació de Veïns del barri de la Sagrada Família de Manresa, venim fent de manera força habitual, encara que pel mes que estem doncs les fem d'una manera considerada extra.
Si en voleu saber més detalls podeu anar al meu bloc i gaudireu de fotografies i altres detalls. Salut i Caminades!
Enllaç:https://vicenscamperol1951.blogspot.com/

руины

Tines lluca

No estan senyalitzades, i estan fora de la pista que puja. Però seguint la traça és fàcil trobar-les. Recomano visitar-les, estan en molt bon estat i hi ha detalls significatius i molt importants per saber i ampliar coneixements sobre aquest tema. L'entorn és fabulós.

Les Tines Rata Pinyades

Si el tema us interessa, estan a peu de camí, s'ha d'anar amb compte si és vol anar a baix per gaudir-les bé, el corriol és molt abrupta i gens fressat, recomano prudència.
руины

Les Balmes Roges

L'objectiu d'avui. Un lloc molt generós per la quantitat de coses que s'hi poden gaudir, afegint les vistes panoràmiques de les serralades i de Montserrat. Les tines al seu interior. La seva singularitat és totalment sorprenent. Un bé de la naturalesa com n'hi ha pocs. S'ha de visitar per poc que es pugui.