manpe30

Координаты 5135

Uploaded 2 июня 2014 г.

Recorded мая 2014

Просмотрено 3064 раз(а), скачено 175 раз(а)

рядом с Cabra del Camp, Catalunya (España)

Molt, Molt, i Molt guapa aquesta ruta!!

Composta per tres parts diferenciades amb increment de dificultat gradual en cadascuna d’elles.

1ª Part – Cabra del Camp i pas per Montblanc, fins a Prades: l’anomenaría com The Perfect Trail. Aquesta 1ª part sería apte per tot tipus de moto Trail, ja que no hi ha cap dificultat excepte l’últim kilòmetre abans d’arribar a Prades, que és molt pedregós. La ruta comença amb un tram de pujada i baixada un pelet pedregós…però després de pocs kilòmetres esdevé plàcida i força ràpida. Paissatges fantàstics, pistes molt bones, y track molt intuitiu que permet gaudir de l’entorn.

2ª Part – Prades fins a Alcover: l’últim kilometre de la 1ª part (abans d’arribar a Prades) ens dona una idea de com seràn alguns dels següents trams. Trams pedregosos, baixades amb forta pendent, trossos corriolers, pistes bones…molt divertida aquesta 2ª part!.
Tot i que no han dificultats tècniques, aquesta part considero que és més apte per trails mitjanes i lleugeres.

3ª Part – Alcover, fins a Cabra del Camp: en aquesta última part la dificultat augmenta un punt. Tot i que s’inicia per asfalt, en pocs kilòmetres agafem novament pista forestal. Troparem amb trams de camins molt pedregosos, alguns força atapaïts per la vegetació, algún petit pujador trialer, i un parell de cadenes que haurem de passar per sota. El waypoint Barrera de Pedres és el de més dificultat, i si no es té una mica d’experiència, aconsello anar-hi acompanayat per afrontar-lo. Aquesta tercera part considero que sería apte per trails lleugeres, tot i que si es va acompanyat també crec que es podría fer amb trails mitjanes tipus Honda Dominador.

Es important anar amb pneumàtics de tacs. Jo vaig fer aquest track el día després de fortes plujes, i algunes zones lliscaven molt degut a les característiques del terreny.

Parada tècnica per esmorçar a Prades, al Rest. La Botiga: de collons!! Jejeje

Trovareu benzineres per respotar a Prades i a Alcover.

En total vaig emplear unes 5 hores en moviment per fer el track…a ritme dominguero…com sempre!! jejeje

Alcover

Vistes

2 комментарийиев

• ROGERaprilia 01.12.2017

Es pot fer aquest ruta amb una moto 50cc?

• jordinglavaga.bcn 22.03.2018

I have followed this trail  проверенный  View more

Dificultad moderada salvo un tramo muy complicado de pasar con motos trail pesadas.