Время  один час 18 минут

Координаты 997

Загружено 12 октября 2016 г.

Записано октября 2016

5,3
10,57 км

Просмотрено 409 раз, скачано 9 раз

рядом с Sant Martí Sarroca, Catalunya (España)

Ruta corrent des de la vila de Sant Martí Sarroca. Comencem des del carrer Josep Anselm Clavé i seguim en direcció sud cap a la Riera de les Anguiles i la de Pontons, les quals travessem i passem pel paratge de la Font de la Salut.
Continuem en ascens vorejant el Turó de l'Artiga i passant per sota unes marcades torres d'alta tensió. Curt descens fins a la Riera de Comallera.
Altra vegada en continua i suau pujada arribem fins al sostre de la ruta, el Turó dels Pins de Samuntà.
Comencem la baixada fins a la Casa de Samuntà i el Romaní on trobem terreny pla. Continuem un tros mes per pista principal asfaltada i ens desviem cap a la Fassina per fer el darrer tram pel costat de vinyes que ens deixarà altre cop al Poble. Abans, però, haurem de fer una darrera pujada que ens acostarà molt a prop del Castell i l'Església de Santa Maria. Darrera baixada fins a la Riera de les Anguiles i retorn al punt de Sortida.