Скачать

5 апреля 2013 г.

Записано

апреля 2013
Будьте первым, кто выразит признание
Поделиться
333 м
-11 м
16,76 км

Просмотрено 1565 раз, скачано 15 раз

рядом с Badalona, Catalunya (España)

Recorregut llarg si es comença des del nivell del mar, però l'aproximació són tres quilòmetres de urban running...un cop en terra és un puja-baixa moderadament exigent que puja per la vall de Sant Jeroni, passa per Sant Climent i volta per darrera del Puig Castellar. Canvia de banda per la urbanització de la Vallensana (no m'agrada passar-hi, gossos sòlts) passa pel corriol de la Vall de Betlem i torna a pujar per la pista cap al dipòsit quedant-se a mig camí baixa a mà dreta cap a la font de l'Amigó i emprèn camí cap a Can Ruti per la banda nord, més llarga i solana, donant la volta a tota la vessant i va a parar al tanatori baixant per la pista del GR92. Remunta per la carretera i baixa abans del turó d'en Boscà pel corriol fins a les pistes d'atletisme Paco Águila i baixa finalment fins a la riera de Canyet.

Recomanable per les vistes i si es vol acumular quilòmetres, es poden fer variants més habituals.