dpascugi

Координаты 14329

Uploaded 12 июля 2016 г.

Recorded июля 2016

Просмотрено 2257 раз(а), скачено 376 раз(а)

рядом с  Saldes, Catalunya (España)

La Travessa de muntanya clàssical en format marxa i sentito horari.
Inici al Refugi Lluís Estasen a les 6 am, pujada per pista amb pendent constant però suau amb el Sòl sortint al nostre darrera, pujada al Pas dels Gosolans deixant el Comabona a la dreta i gaudint de la Cerdanya emboirada.
Forta baixada al refugi de Prat d'Aguiló per camí amb trams de pedra i altres de pedreta.
Tram fins al refugi de Cortals d'Ingla per corriol en pujada i baixada entre boscos i colls (Vimboca, Pendís, etc.).
Fins al Serrat de les Esposes tram de baixada còmode. Ara bé lo bo.
Pujada constant amb trams de forta pendent en mig del bosc per arribar als peus del Pic de Moixeró, pujada fins a Penyes Altes, corriol puja/baixa en mig del bosc fins a l'inici de la forta pujada final a Niu de l'Àliga per prat alpí i pedres.
Descens bonic i variat al refugi del Rebost.
A partir d'aquí l'escenari canvia i es converteix en bosc mediterrani, baixada fins a Greixa on comença una pujada infernal per pista inacabable de 6 o 7 km. Descens per corriol i pista còmode per encarar la pujada de no gaire pendent fins al refugi St. Jordi.
Descens entre els grogs dels empedrats creuant el riu vàries vegades entre pedres fins la pista que porta a Bagà. A partir d'allà un constant puja, baixa (més puja que baixa) i molt incòmode pels kms acumulats, a trams per corriols, a trams per pista, a trams de baixada per rierols fins al refugi del Gresolet.
La part final és un mur de 4 km per ascendir al cel i meta al refugi Lluís Estasen!

• Фото Carlos Valentin

Carlos Valentin 04.12.2017

Open Cavalls de Vent 84,2Km 5600+ cursa clàssica amb una volta integral al Cadi Moixero.
    Molt recomenable encara que es bastant dura de fer en format cursa.