Josepgc

Время в движении  2 часов 20 минут

Время  2 часов 40 минут

Координаты 3225

Загружено 13 января 2019 г.

Записано января 2019

521 м
209 м
5,0
20,12 км

Просмотрено 210 раз, скачано 21 раз

рядом с La Bonanova, Catalunya (España)

Sortim a prop de l’ Escola Sant Gregori a Sant Gervasi i pugem per la pista fins a la carretera de les aigües. Aqui fem 4 km aprox fins un corriol que ens puja cap a la carena. Un cop a dalt anem direcció al Turó d’ en Corts. Des del parking i mirador del turó agafem un corriol que surt de l’ extrem del parking a tocar amb la carretera ( els primers 20 metres baixen bastant). Aquest corriol ens portarà al Coll de Can Cuiàs i des d’ aquí enllacem amb el Dragon Khan fins la pista. La pista la seguim fins arribar a la desviació cap al pantà de Vallvidrera i anem baixant ( hi han moltes pedres en aquest tram de baixada i si està mullat s’ ha de vigilar).
Al final del descens ja som al pantà . Seguim en direcció al baixador de Vallvidrera dels FGC i un cop som a la plaça al costat de la carretera on hi ha una font, anem cap a la dreta travessant una zona d’ esbarjo camí del revolt de les monges. Podem creuar la carretera per dalt o per baix per un tub pluvial de formigó prou gran i net per passar-hi però bastant fosc.
Un cop som ja a l’ altra costat anem ascendint per pista en direcció a la font de la Budellera. Després de la font seguim fins la torre de Collserola i després fins al Tibidabo.
Baixem seguint la carretera fins la rotonda i des d’ aquí anem cap a Vallvidrera i en poca estona trobem un corriol que baixa bastant pendent fins la pista que ens torna a portar a la carretera de les aigües des d’ on baixem fina a l’ escola Sant Gregori.

Inici

Direccio Carretera de les aigües

Carretera de les aigües

Barcelona

Direcció Turó d’ en Corts

Direcció Corts

Des del mirador i parking

Inici del corriol

Font

Direcció Santa Maria de Vallvidrera

Àrea de lleure

Per dalt creuant la carretera o pel tub