1,6
3,2

Просмотрено 1 раз(а), скачено 0 раз(а)

рядом с Jaca, Aragón (España)

CAT
Ruta curta, però intensa: es salven 600m de desnivell en tan sols 6 km. sense "sortir" de la ciutat. Sortida des de l'estacionament de l'Hospital de Jaca, al peu de Monte Rapitán:
*** Pujada 1 per l'Special K-Line (atenció, només de nit, ja que és d'accés exclussiu per descens freeride de MTB). Baixada per la mateixa trialera, prenent un tram de l'Special CA.
*** Pujada 2 per Sendero Rapitán, ben indicat. Un cop dalt, he fet el tomb al fort, en sentit de les agulles del rellotge. Baixada pel mateix camí.
*** Pujada 3 per la vertical, fins la caseta. Baixada pel mateix camí

ESP
Ruta corta, pero intensa: se salvan 600m de desnivel en tan sólo 6 km. sin "salir" de la ciudad. Salida desde el estacionamiento del Hospital de Jaca, al pie de Monte Rapitán:
*** Subida 1 por el Special K-Line (atención, sólo de noche, ya que es de acceso exclusivo para descenso freeride de MTB). Bajada por la misma trialera, tomando un tramo de la Special CA.
*** Subida 2 por Sendero Rapitán, bien indicado. Una vez arriba, he dado la vuelta al fuerte, en el sentido de las agujas del reloj. Bajada por el mismo camino.