Скачать

9 января 2013 г.

Записано

января 2013
Будьте первым, кто выразит признание
Поделиться
494 м
0 м
17,49 км

Просмотрено 1041 раз, скачано 11 раз

рядом с Premià de Dalt, Catalunya (España)

Aquesta ruta és el recorregut aproximat de la Cursa Marina Trail http://marinatrail.cat/la-prova/recorregut/ La idea era provar la resposta de les cames al perfil i calcular el temps que s'empra a fer-lo.
Sortim des de La Salle de Premià i la primera pujada és pesada perquè cal travessar Premià de Dalt fins a poder deixar l'asfalt. La majoria de recorregut es fa per pista de terra ampla, fins arribar a Teià es fa per corriol i un cop passat el cementiri es puja per una pista ampla però bastant dura que es deixa agafant un corriol de baixada a l'esquerra que condueix al Vedat i al Sagrat Cor amb unes vistes extraordinàries. Passat el Sagrat Cor es torna a pujar per un camí que passa per dos àrees de cria d'abelles pels que cal anar amb compte i es puja fins a la cornisa de Teià per un camí ampla, però força dur. Després un quilòmetre de baixada per una pista fins a trobar el corriol del GR92 que puja fins a Sant Mateu. Passa per la font directament estalviant una volta pel turó d'1,5 km aprox. puja fins a l'ermita de Sant Mateu i inicia una baixada de vertígen que els bon baixadors podran gaudir molt fins arribar de nou a Premiài tornar fins a La Salle pel mateix recorregut urbà que a la pujada.