Время  16 часов 2 минут

Координаты 6847

Uploaded 9 апреля 2018 г.

Recorded апреля 2018

Просмотрено 780 раз(а), скачено 0 раз(а)

рядом с Podmokly, Ústecký (Czechia)

Trasa jarnim Sluknovskem s nazvem "25. Jarním Šluknovskem - memoriál bratří Bienertů" slibovala zazitek a pocasi to melo podtrhnout. Aby ne, kdyz se jednalo o "podnik" z organizatorskeho tymu kolem Egona Wiesnera a Olafa Cihaka a http://dalkovepochody.cz, t.j. z tymu, kteremu se pred par tydny tolik zadarilo s dobrodruzem s dvoj-cilem na Milesovce. :-) Mimochodem, zpetne musim zhodnotit tu snehovou vanici za tezko prekonatelny vrchol sezony - a myslim to pozitivne! Ale zpet k teto trase Labskymi piskovci: vsechna ocekavani se splnila (a prisla i nektera necekana) a uzil jsem si ultra-super den. Zatimco v Decine v pet rano to jeste chtelo mikcu, rukavicky a dlouhe kalhoty neb byla namraza (jo a celovku :-)), v podvecer jsem do Mikulasovic dochazel v krataskach a v jednom tricicku (a s narvanym batuzkem z povysvlecenych svrsku... :-)) Trasa https://en.mapy.cz/s/2xw6L byla jednoznacne vyzvou, rozhodne moji v kariere nejdelsi a asi taky nejclenitejsi... Vcetne splhani po zeleznych zebricich! :-)) 3.6km+ / 3.4km- nedelam ani ve svem oblibenem Himalaji, i kdyz, to se samozrejme neda, kvuli nadmorske vysce a nedostatku kysliku a mnohem tezsi vybave, srovnavat... :-D Mereny usek: 64km (podle me GPSky) jsem "probehnul" (podotykam, ze nebeham, jenom chodim - proto ty uvozovky) za 13h33m - coz s ohledem na tech nespocet "nahoru-dolu-nahoru-dolu" beru pozitivne! Ale hlavne, nozky to daly tak, ze jsem si z cile, pote, co jsem do sebe napral rizek s bramborovym salatem a Birellicka, jste dovolil zabehnout na asi 3km vzdalenou vlakovou zastavku, prestoze jsem mohl vyuzit odvozu autobusem. :-D A co ze me potesilo nad plan? Nejvic asi tajna kontrola zasobena tekutinami cca. 12km pred cilem!! A celkove obcerstvovacky s navarenou polivcickooo a k snidani v Janove parecky s horcici a kolacek, a v cili volny vyber z jidelniho listku restaurace U Vladaru... Jedine co "nechapu" jsou ta vsude-pritomna piva. Alkohol vseobecne. Ale to uz je proste kolorit turistickych akcich u nas, asi hluboce zakoreneny z dob predchoziho rezimu. :-))) Taky bylo moc fajn dat se do reci se dvema stovkari a stravit s nima v souctu skoro pulku zavodu - do soboty jsem mel v Madarsku jenom jednoho kamarada, ted uz tam znam lidi dva! :-)

Děčín hlavní nádraží
"chip" check
self-check / marker
Tuhle tajnou kontrolu s obcerstvovackou jsem necekal a byla uplnym zazrakem, nebot uz mi dochazela voda... :-)
V cili dalsi prekvapeni - vyber z jidelniho listku dle vlastni volby. Dal jsem si veprovy rizek s bramborovym salatem a k tomu dokoupil jednoho Birella za lidovou dvacku. Za 40min jsem se krasne osvezil, pak uz jsem si zaskocil do telocvicny pro boty, ktere jsem si tam nechal behem dne odvezt poradateli ze startu a dosel si na vlak. Na lavicce u nadrazni budovy jsem se prevleknul zpatky do kalhot a jineho tricka, a taky si konecne vyzul ty ultra smradlave botky... :-D