Moving time  один час 32 минут

Время  2 часов 49 минут

Координаты 4149

Uploaded 25 марта 2018 г.

Recorded марта 2018

2 333 m
1 344 m

Просмотрено 636 раз(а), скачено 4 раз(а)

рядом с Chercher, East Azerbaijan (Iran)

زنوز، زنوزق، ماهار ، کوه کمر
سفری کوتاه به #زنوز
#زنوز شهر کوچکی است در نزدیکی #مرند . از جاده مرند به سمت #جلفا ، سه راهی زنوز را حدود ۱۰ کیلومتر باید ادامه داد تا به این شهر زیبا رسید . از اواسط مسیر ، باغ های سیب و زردآلو همه جا را گرفته اند . الان که فصل گل زردآلو است زنوز بسیار زیباست .
بهترین زمان سفر به این شهر ، ۴ وقت متفاوت است . اول بهار فصل #شکوفه ، آخر #بهار فصل گل #طبیعت ، #تیرماه فصل #زردآلو و مهرماه فصل سیب .
از زنوز بالاتر ، روستای پلکانی #زنوزق هم زیباست ولی اگر حوصله گذر از جاده پر پیچ و خم #کوهستانی را دارید راه را تا #کوه_کمر ادامه دهید . عالیست این #منطقه . و اگر می توانید خرداد ماه سری به این روستا بزنید .پیشنهاد اکید است.
از زنوزق که بالا می روید جاده ای پیچ در پیچ را تا پایان گردنه می پیچید و بالا می روید . به ماهار می رسید . جایی نسبا هموار که چشمه آبی هم دارد و فوق العاده است زمان خرداد .
از کوه کمر می توان با جاده ای خاکی به سیه رود هم رفت . اکر حوصله جاده خاکی دارید در این مسیر هم صحنه های فوق العاده ای می بینید . البته این فصل نمی شود رفت . انشاالله خرداد ماه با دوچرخه