Просмотрено 2645 раз(а), скачено 12 раз(а)

рядом с  Tsovagyugh, Gegharkʼunikʼ (አርሜኒያ)

A pocs quilòmetres de l'hotel fem la primera parada per visitar el Monestir de Sevan, dalt d'un petit turò amb unes fantàstiques vistes sobre el llac. Més tard farem una altre parada al petit poble de Noratus per visitar el seu cementiri, on hi ha la concentració més important de creus pedra de tot el país.
Ruta cap al Pas de Selim a 2.400 m. d'altitud pel qual es connecten les regions de Gegharkunik Març i Vayots Dzor o la gorja dels infortunis, una regió muntanyosa i escassament poblada. Aquesta via ha estat utilitzada durant mil•lennis per diverses cultures i és especialment coneguda per formar part de la Ruta de la Seda. Visita al Karavan-Sarai de Selim (any 1332), el qual manté ben conservades les tres naus causa de la seva construcció amb blocs de basalt, fins i tot a la teulada i constitueix un molt bon exemple de l'arquitectura medieval Armènia.
Continuació del viatge per Karahunge, observatori astronòmic d’ aproximadament 6.000 anys d'antiguitat amb els menhirs en una posició que recorda a Stonehenge.
Continuació cap Goris, en el fons d'un pintoresc vall, esquitxat de formacions rocoses que recorden la Capadòcia, però amb la verdor de la vegetació com a fons. La població va ser reconstruïda de nova planta a principis del S. XX després d'un terratrèmol i conserva un aire somiador.

A pocos kilómetros del hotel hacemos la primera parada para visitar el Monasterio de Sevan, sobre una pequeña colina con unas fantásticas vistas sobre el lago. Más tarde haremos otra parada en el pequeño pueblo de Noratus para visitar su cementerio, donde está la concentración más importante de cruces piedra de todo el país.
Ruta hacia el Paso de Selim a 2.400 m. de altitud por el que se conectan las regiones de Gegharkunik Marzo y Vayots Dzor o la garganta de los infortunios, una región montañosa y escasamente poblada. Esta vía ha sido utilizada durante milenios por diversas culturas y es especialmente conocida por formar parte de la Ruta de la Seda. Visita al Karavan-Saray de Selim (año 1332), que mantiene bien conservadas las tres naves debido a su construcción con bloques de basalto, incluso en el tejado y constituye un muy buen ejemplo de la arquitectura medieval Armenia.
Continuación del viaje por Karahunge, observatorio astronómico de aproximadamente 6.000 años de antigüedad con los menhires en una posición que recuerda a Stonehenge.
Continuación hacia Goris, en el fondo de un pintoresco valle, salpicado de formaciones rocosas que recuerdan la Capadocia, pero con el verdor de la vegetación como fondo. La población fue reconstruida de nueva planta a principios del S. XX después de un terremoto y conserva un aire soñador.