gaco80

Moving time  один час 48 минут

Время  5 часов 4 минут

Координаты 1174

Uploaded 24 марта 2018 г.

Recorded марта 2018

2,0
4,0

Просмотрено 61 раз(а), скачено 4 раз(а)

рядом с El Bruc, Catalunya (España)

Sortim de l'aparcament de Can Jorba i agafem el camí en pujada que deixa Can Jorba a la nostra dreta.
Seguim aquest camí fins que trobem l'entrada al torrent de la coma del pastor, que agafem per de seguida abandonar-lo desviant-nos cap a l'esquerra anant a buscar el Torrent de l'Estevet ( marques grogues ).
Arribem al pou del senglar, un forat a terra amb una instal.lació d'un sol parabolt per poder baixar ( 20m de pou sense més ).
Seguim i poc més endavant trobem les marques vermelles que ens endinsen al torrent en si mateix que ens pujarà fins al camí dels Cabrits.
Sortim del torrent quedant entremig de la coma del pastor i el torrent del boixar. Seguim el camí dels cabrits cap a la dreta i en tendència cap a munt, direcció la Palomera.
Arribats al peu de la Palomera ens desviem una mica del camí que comença a baixar cap al torrent del Migdia ( joc de l'oca ), i amb una petita grimpada i un pas de cresta poc exposat arribem al cim de La Palomera.
Tornem enrere, desgrimpem i recuperem el camí que va perdent alçada per ficar-nos de ple al torrent del migdia i baixar fent els 12 ( em sembla que són 12) ràpels fins sortir de la zona equipada ( només per fer-la de baixada) del joc de l'oca.
El ràpel més guapo de tots es cap al final, un forat estret en el que ens hem de posar la motxilla penjada entre les cames per passar bé, la resta ràpels en ocasions empalmables i els que no tan a prop uns dels altres que no fa falta ni plegar la corda entre ells.
Ruta molt divertida que combina senderisme amb una grimpadeta per fer un petit cim i la baixada amb ràpels fins a aburrir, molt recomanable!

Pou del senglar

вершина

La palomera 849m

фото

Inici baixada joc de l'oca

Primer rapel

Corda lligada a l'arbre a l'esquerra del barranc