Скачать

356 м

Тип маршрута

Круговой
  • Фото Volta BTT Montseny (Arbúcies - Coll de Te - Font de Passavets - Pantà de Santa Fe - Faig Enforcat - Font Marianegra -Arbúcies)

Время

5 часов 31 минут

Координаты

Загружено

27 декабря 2020 г.

Записано

декабря 2020
Будьте первым, кто выразит признание
Поделиться
1 254 м
356 м
51,22 км

Просмотрено 63 раз, скачано 7 раз

рядом с Arbúcies, Catalunya (España)

Volta circular per la zona Nord-Est del Montseny, comença a la zona esportiva d'Arbúcies i puja per una pista ample de 15 Kms (+900 m) fins al Convent i Font de Passavets, d'allà va al Pantà de Santa Fe i baixa fins la zona on es va estavellar una avioneta l'any 2000, de la qual en van enretirar gran part de les restes l'any 2019, després torna a pujar al Pantà de Santa Fe (per tant aquesta part es pot estalviar). Voreja el pantà i comença a baixar direcció a Arbúcies passant pel Faig Enforcat, Coll de Te, Font de Marianegra i dos llargs corriols de baixada, amb una pujada d'uns 3 kms d'enllaç entre ells. Finalment la ruta segueix divertits corriols paral·lels a la Riera d'Arbúcies per tornar cap a la zona esportiva. Es troben moltes fonts i zones ombrívoles al recorregut.
Dificultat moderada per llargada i desnivell de la primera pujada i per alguns tram tècnics de baixada, tot i que és ciclable al 100%.
Dades GPS: 51,05 Kms, +1800 m, 4 hores en moviment. (Si s'estalvia la volta fins l'avió estavellat serien uns 44 Kms, +1600 m)