Время  3 часов 16 минут

7,7
30,91 км

Просмотрено 404 раз, скачано 56 раз

рядом с Terrassa, Catalunya (España)

Volta plantejada en sentit horari, com una variant de la Volta a Terrassa seguint el PR-C 13, però aprofitant parts d'altres camins senyalitzats (GR, Camí dels Monjos, de Sant Jaume,...) i d'altres variants, amb la finalitat de no sortir (pràcticament) del Terme Municipal de Terrassa i respectar les franges horàries, de manera que es doni compliment al que disposa el decret pel qual es declara l'estat d'alarma davant la crisi sanitària provocada per la COVID-19.

La intenció de la volta (inicialment dibuixada sobre mapa per tal de tenir present en tot moment el límit de terme), és poder fer una llarga pedalada sense (pràcticament) sortir del municipi mentre no passem a la fase I, i posar en valor els rodals de la ciutat.

Dic pràcticament, perquè dels 32 quilòmetres, hi ha uns 1000 metres que discorren per dins de Sant Quirze del Vallès i que són inevitables, doncs es tracta de passar el pont que travessa l'autopista C-16 (únic punt de pas), i un xic més endavant, un insignificant tram al pas del Mirador i la Torre de les Martines.

Atesa la gran quantitat de gent que surt especialment a la franja horària de la tarda, és recomanable fer-la al matí, sortint ben d'hora.

Маршрутная точка

Can Cardús de les Orioles

30-SEP-00 6:47:54

Перекресток

COMPTE!

Si es fa en sentit horari, s'ha d'agafar una pista que discorre paral·lela al carrer, a un nivell superior. Si es fa en sentit anti-horari, en aquest punt s'ha de deixar la pista per agafar el carrer.
Маршрутная точка

Font

Руины

Torre de les Martines

Перекресток

Trencall.

Compte, camí esbardissat de circumval·lació a Can Poal. L'inici no es veu gaire.

6 комментариев

• Фото Enric Gil Martínez

Enric Gil Martínez 18.05.2020

Avui he resseguit aquesta magnífica proposta (el coronavirus ha tingut l'encert de regalar-nos una primavera exhuberant): he tornat satisfet, enfangat i toa mojá.
    Trobo a faltar, això sí, un bar obert per a esmorzar...
    Gràcies, Martí.

Martí Puig 20.05.2020

Moltes gràcies Enric. Sens dubte amb un bon lloc per fer parada, recuperar forces i riure una mica millorarà molt. Però això aquí i arreu. Ja en tinc ganes!

• vallmor1919 28.05.2020

Gràcies Martí, En Corrado ens la va aconsellar i avui l'hem feta, en ha agradat molt i la tornarem a fer.
    Agrair-te també que en aquest temps de coronavirus hagis pensat en fer una ruta sense sortir de Terrassa.

Martí Puig 29.05.2020

Moltes gràcies vallmor1919! Ahir vaig sortit amb ell. Content que us hagi agradat. A mi també em va servir per descobrir parts dels rodals per on no hi havia passat, doncs tinc tendència a sortir de Terrassa pels mateixos indrets. Ja és això, oferir propostes i anar-ne a resseguir. Espero que aviat puguem eixamplar el perímetre! Salut i pedals.

• Фото Gabriel BS

Gabriel BS 01.06.2020

Doncs moltes gràcies, Martí.
    Molt acertat que haguis penjat aquesta ruta en les circunstàncies que ens trovem
    He de dir que no l'he fet, encara. Ho faré en breu ..., tot jus estic mirant voltes per Terrassa, i aquesta em sembla genial
    Salut i gràcies de nou

Martí Puig 02.06.2020

Moltes gràcies pel comentari Gabriel! Ja em diràs si t'ha agradat. Sempre és un compromís fer propostes i segur que hi ha trams que ja coneixes o que es podria haver passat per indrets més bonics, però he intentat que sigui una volta sense excessiu quilometratge ni desnivell perquè es pugui fer en les franges horàries permeses. Tot i així, bona part del desnivell ha quedat concentrat a la part sud, amb el qual si es va malament de temps, un cop passat el pont de la Riera de les Arenes a les Fonts, es pot remuntar fins a Can Jofresa o els nous Jutjats de Terrassa pel camí que discorre paral·lel a la riba de la riera, doncs és planer.

Вы можете или этот маршрут