Время  3 часов 34 минут

Uploaded 16 июня 2019 г.

Recorded июня 2019

9,1

Просмотрено 58 раз(а), скачено 4 раз(а)

рядом с La Seu d'Urgell, Catalunya (España)

Vilanova de Banat és candidata indubtable a ser la seu del Paradís

POTS VEURE L'ÀLBUM COMPLET DE FOTOS DE LA RUTA AL GOOGLE FOTOS .

Ruta molt bonica que, des de la Seu ens durà a la zona de Banat, Vilanova i Lletó. Segueix una ruta senyalitzada, a partir d'Alàs, com a "Volta a Lletó".

Discorre totalment per pistes forestals perfectament transitables, excepte en el tram d'arribada a Banat que anem per la carretera, i en el tram d'Artedó a Cerc, que també ho fem per carretera.

Les vistes i panoràmiques són excepcionals en tota la ruta, des de la plana de l'Urgellet fins a les parets del Cadí. Ruta per a gaudir-la sense presses.

Un parell d'apunts d'interès:

- Segons l'època de l'any, a les rodalies de Banat, podem trobar ramats de vaques. Aneu amb compte de no espantar-les i de no ser frívols amb elles (tenen el seu caràcter).

- A Artedó hi ha un petit bar (no en sé els dies d'obertura exactes) en el qual fer-hi una paradeta si ens ve de gust.