8,9

Просмотрено 3797 раз(а), скачено 92 раз(а)

рядом с Arcabell, Catalunya (España)

Ruta que comença al Camping Frontera direcció Sant Joan Fumat, on agafem pista a l'esquerra gairebé al inici. Pugem més de 900 mt de desnivell positiu en tant sols 11 km, però per una pista de fàcil rodar i amb moltes paelles que ens ajuden a recuperar. L'esforç val realment la pena. Al cim podem descansar tot gaudint d'una de les millors vistes a l'alt Urgell, adornades pel vol incansable i fantàstic d'una colònia extensa de voltors. El descens és vertiginos i ens porta fins a Bellestar. D'allí enfilem cap a Anserall i tornem a la frontera pel rec dels 4 pobles. Hem de fer algun km final per la carretera.
Líneaeléctrica a Carretera121 - Líneaeléctrica a Carretera121

• aprzlpz 06.09.2009

Buena ruta, he estado este fin de semana en el camping y aprovechamos para hacerla.El descenso se hace corto, impresionantes las vistas al llegar arriba.La subida es progresiva y permita hacerla sin tener una condicion fisica extrordinaria, aunque si no estas bien se hace algo larga.