Albert Parera
  • Фото Vilaseca - Valls (I)

Время  4 часов одна минута

Координаты 1384

Загружено 2 ноября 2013 г.

Записано ноября 2013

269 м
37 м
62,7 км

Просмотрено 950 раз, скачано 28 раз

рядом с Vila-seca, Catalunya (España)

Ruta molt rodadora desde Vila-seca a Valls que passa per Villalonga del camp, la Masó, Valls, Serradalt, Alcover, La Selva del Camp, Almoster i tornada a Vila-seca. La ruta no té cap dificultat tècnica, el recorregut no és molt atractiu ja que es fan molts km per camins cimentats i asfaltats. Després de deixar Valls i fer una forta pujada passarem per un sender corriolero la part més maca de la ruta.
La ruta passa pel costat de les obres de la futura autovia A-27 i també comentar que després del passar el poble de la Masó sa d'he creuar el riu francolí, si baixa amb molta aigua no es podrà passar, jo vaig creuar el riu pel pont que està a mig construir de la A-27, si un dia retornen les obres s'haurà de buscar un pas alternatiu.
Poso un enllaç del :Nou track de Vilaseca a Valls en aquest track he introduït alguna variant i creuem el riu Francolí per un altre lloc.