Просмотрено 3226 раз(а), скачено 97 раз(а)

рядом с Sant Cugat Sesgarrigues, Catalunya (España)

Ruta Btt amb inici al pàrking de Carrefour de Vilafranca del Penedès. Inici suau per camins i carreteres secundàries asfaltades fins a Sant Sebastià dels Gorgs, on agafem una pista de terra en bon estat fins a Cantallops. Atravessem la N-340 i anem a buscar una altre pista que comença a dins del poble, atravessa varies vegades la riera fins que ens desviem per un senderó a l'esquerra del camí principal, és un curriol molt divertit i no massa tècnic. Tornem a agafar pista ample fins a la urbanització de Can Mitjans. Atravessem la urbanització pel carrer Santa Susana fins a sortir de la zona poblada per agafar un camí a la dreta, entre arbres, amb alguna arrel i forat, però ample. El camí es torna mes pedregós en la pujada i es va fent mes estret fins a combertir-se en un curriol entre arbres i plantes (zona molt humida i molt freda) No és zona tècnica difícil, però s'ha d'estar atent, perque la zona on es passa és molt estreta (al costat molta herba i branques). Arrivem a trobar el camí engravat ample del Parc Natural del Garraf, i ja estem al poble d'Olesa de Bonesvalls, on fem la parada al Bar per esmorzar.
Sortim d'Olesa per agafar el camí cap al cementiri del poble i seguir pujant per dins del bosc, camí ample que després comença a baixar i baixar fins la carretera comarcal que va a Begues. Fem un parel de corves i sortim de la carretera per agafar camí que baixa cap a una masia. Tornem a sortir a la carretera i anem cap a Can Mitjans, on tornem a agafar camí forestal (al principi sembla que no hi hagi camí, perque vas pel costat d'una vinya) i el seguim fins arrivar a Les Gunyoles (pujades una mica llargues, però no dures). Sortim de le Gunyoles direcció Vilafranca per un camí ample fins arrivar a la N340, on fem uns pocs Kms pel boral fins al Carrefour.