Время  3 часов 5 минут

Uploaded 1 июля 2019 г.

Recorded марта 2019

8,5

Просмотрено 34 раз(а), скачено 1 раз(а)

рядом с Viladasens, Catalunya (España)

Bicicletada corresponent al mes de març del 2019. Es tracta de una ruta Circular amb sortida i arribada a Viladasens amb els següent recorregut: Viladasens, Fellines, Terradelles, Vilademuls, Monells, Bàscara,
Mota del Fluvià, Les Roques, Vilaür, Camallera, Gaüses, Sant Mateu, Diana, la Mata i Viladasens.

Al km 6,3 creuem la NII al final de les obres cal anar en compte. A la plaça de Bàscara (km 13,9) veurem un petit portal a la muralla que ens permet baixar fins al Fluvià. Al km 18,61 agafem la carretera GI-622 compte amb el tràfic. A Vilaür agafem un tall de camí (km 20,75) per arribar a Camallera per la carretera. A Camallera, passat el pont de la via de tren agafem el camí de Gaüses. A Gaüses agafem la carretera que seguim fins trobar un camí a la dreta (km 27,5) que ens porta a un pas a nivell, hi ha balastre i pujada a la sortida del pas. A l’altura de l’ermita de Sant Mateu (dreta – km 28,7) veurem el camí de Sant Jordi Desvalls. Quan trobem la carretera de Diana (km 30,3) trenquem a la dreta. A la placeta de Diana (km 31,3) trenquem a l’esquerra i seguim per camí). Quan trobem la carretera de Mata (km 32,6) trenquem a la dreta, ja només queda seguir-la, passant per Mata, fins a Viladasens.

Bicicletada per tota mena de camins d’asfalt a pistes de tercer ordre. Millor portar una BTT