• Фото Trialeres Serralada de Marina i Turó d'en Segarra

Время  3 часов 46 минут

Координаты 1007

Uploaded 14 января 2018 г.

Recorded января 2018

8,8

Просмотрено 75 раз(а), скачено 3 раз(а)

рядом с la Vila de Gràcia, Catalunya (España)

Ruta curta però intensa, amb corriols i trialeres molt potens, de pujada i baixada.
Desde Gracia, passar per Roquetes per anar a la Serralada de Marina es una itinerari poc concoregut tot i ser la ruta mes curta, mes amena i distreta per anar-hi, es voreja el famos Rec Condal.
Una vegada som al Besos a l'esquerra tot seguit encarem cap a la Torre dels Frares i enfilem direcció a la urbanització la Vallençana.
Ens desviem per el segon cami que trovem a la dreta, es un corriol preciós a la part baixa que es va tornan trialera a mida que anem pujant, es totalment ciclable pels mes tecnics, els damés tindran que empenyer en alguns resalts, son 2,5 km i 225 m de desnivell, desde el riu fins al final de la trialera que acaba just al davant del cami que porta al poblat Iberic, d'alla a l'esquerra podem anar a visitar les dues ermites properes, hermita de sant Climent i Sant Onofre. No cal dir que una visita al poblat Iberic també es molt recomenable, tot i que tindrem que portar la bicicleta al costat, ja que esta vetat a ciclistes. En aquest trak hi ha una circular per una trialera que strava l'anomena amb un parell de webs, (el nom es molt acertat) que retorna a la trialera de pujada,
Passat el poblat Iberic trovarem un cami senyalitzat a la dreta que seguirem, trialera accessible per tothom fins a trobar una desviació a l'esquerra on podem optar per la radicalitat o el corriol, recte es una trialera molt potent, rapida, graons importants i amb molt desnivell, a l'esquerra corriol fàcil, tan un com l'altre porten al Besos.
De tornada enfilarem cap el cim de Torre Baró amb dues opcións corriol tecnic progresiu a l'esquerra o pujada amb desnivell important per cami ampla.
Del cim de Torre Baró al Turó d'en Segarra, on surten dues trialeres a escollir de baixada, la de l'esquerra es continua fins al inici de l'acces a can Mas Deu, molt bona.