Время  4 часов одна минута

Координаты 1454

Uploaded 17 марта 2013 г.

Recorded марта 2013

8,9

Просмотрено 2159 раз(а), скачено 72 раз(а)

рядом с  Tremp, Catalunya (España)

Sortim de Tremp per la carretera de Isona, just després de Tremp a la central hidroelectrica a la bora del canal deixém el cotxe. Començem amb una suau pujada que cada cop es fa més dura, podem fer un descans a l'Ermita de Sant Serni i contemplar les vistes cap a l'embassament de Sant Antoni i els pobles que el boregen, seguim pujant cap al poble abandonat de Montesquiu, poc després arribém en un petit coll, cap a la dreta ens porta directament a Tremp, però seguim pujant a l'esquerra una mica més, fins aqui gairebé hem fet tot el desnivell, ara baixem fins Orcau, en aquest punt cambia radicalment el terreny, anem cap a Basturs per la trialera dels Dinosaures i després de Basturs hem de creuar el riu que passa pel mig del camí tres cops, de Fontsagrada al punt de partida planejant. Tret de la trialera el demès es tot pista.