Qnill

Время  6 часов 11 минут

Координаты 8488

Uploaded 31 августа 2014 г.

Recorded июля 2014

Просмотрено 512 раз(а), скачено 9 раз(а)

рядом с Bayasca, Catalunya (España)

Dormir al teu llit... No té preu! Però la Qnillet que ha d'agafar el cotxe i matinar per dur-me a Baiasca potser no està tan contenta.
Jo surto ja cap amunt anant a cercar la Portella d'Espot per una pista prou ampla i un xic pedregosa i de pendent continuada entorn al 8%. Fa bon temps i vaig pujant pel mig del bosc sorprès per veure una traça de roda molt fresca que em fa pensar que avui possiblement trobi algun company de viatge. Arribo a un refugi no guardat i m'aturo per entrar-hi. Del refugi a la Portella hi ha poc temps i ja em vaig preparant per reviure l'espectacle d'atravessar per sota del Montsent de Pallars. Just estic creuant el Tossal del Pamano i veig el propietari de les traces. Un ciclista alemany que vol arribar a Extremadura amb alforges i que volia fer aquest tram de la Transpi. Pedalem lentament fins la collada del Triador i allà ens acomiadem, el deixo endarrera i em tiro avall prou ràpid. La baixada és molt llarga però arribo a Espui en un momentet, per la carretera arribo de baixada a la Torre de Cabdella i paro al càmping per comprar un refresc i menjar un entrepà que portava de casa.
Segueixo per la carretera avall fins trobar a la dreta una altra carretera que duu als pobles d'Astell i Guiró i que conec de quan vaig fer els Pedals de Foc. M'apropo al Coll d'oli i quan hi arribo ja estava mentalitzat per carregar la bici a coll. Se'm fa més curt que en el sentit contrari però malgrat tot aquí hi ha tantes pedres i tan mal posades que el millor és ser prudent. Passats uns 600 mts del coll d'oli retorna la pista en bon estat i tot baixant em planto a Les Esglésies on farem nit la Qnillet i jo