pbrufau

Время  10 часов 6 минут

Координаты 7140

Uploaded 12 марта 2016 г.

Recorded марта 2016

Просмотрено 496 раз(а), скачено 31 раз(а)

рядом с  Tiana, Catalunya (España)

A l'anada he enganxat tots els corriols que he pogut, a la tornada he fet una mica de pista, que feia tard, però també n'he passat uns quants.

La valoro com a difícil pel desnivell i la llargada, els corriols tècnicament -fora d'algun lloc puntual- són assequibles per un nivell mitjà.

Punts d'aigua: pocs. Aprofiteu a la Torrassa o a Dosrius per omplir bé, el tram de tornada és força intens.

Llista de corriols: de la cartoixa, les vinyes, jacuzzi dels senglars, baixada a Can Girona, pujada a Can Mercader, corriol de la Trinxa, corriol del Salva, baixada a Vallromanes, pujada pel corriol de Sant Isidre, Vietnam 1, Cal Senyor, Ca La Mort, Trialera de la Pedra de les Orenetes, corriols variats fins al Collet, pujada a la Torrassa, Dragon Khan, corriols de Can Bruguera, diferents corriols de pujada fins la pista de la pedrera, GR, baixada a Sant Bertomeu, Vietnam 2, Sant Mateu, Extraterrestres i corriol de les piscines d'Alella.

Ara mateix els tinc una mica avorrits :) , crec que hauré de fer una cura de desintoxicació

Només unes gotetes s'hi escolaven.
Raja poc, però he pogut omplir.
M'encanta, sobretot San Pedrito del Buen Amor.
Una fossa comuna i quatre parets, els pobres no necessiten massa miraments
Avui estava força emboirat, posarem la foto un altre dia
Del Segle XVI
Amb pintures rupestres antigues .... i actuals
No fa pas massa era habitada
Bon punt per omplir d'aigua i menjar una mica
Avui il·luminada pel sol de la tarda
Avui no hi havia massa visibilitat i no hi he pujat
Restaurant i hípica
Aquí deixem la pista i agafem un antic corriol que avui ha passat a pista en els primer metres
Ben excavada, sí senyor!
Punt d'aigua potable
Al Turó d'en Galzeran, el punt més alt de la comarca.
Unes vinques precioses naixen aprofitant la zona humida i una mica ombrívola. Una mica més amunt els cirerers joves ja comencen a florir, els vells encara reposen Els arços també ho fan I les mimoses estan a punt Els treballs al bosc deixen veure antigues casetes de pagès Abans es construïa d'una altra manera