965 м
450 м
76,03 км

Просмотрено 447 раз, скачано 25 раз

рядом с Sant Quirze Safaja, Catalunya (España)

Primer de tot, donar les gràcies al sherpa de luxe que vàrem tenir. Moltes gràcies Jordi!!!!!

La ruta és bàsicament una mica de pista i molts corriols!!!! ;-) Zona preciosa. Però atenció, abstenir-se tots aquells que pateixin vertigen, ja que gran part del recorregut transcorre per corriols que passen arran de cinglera. I quan dic arran ho dic de debò. Però és realment espectacular!!!!! Preciós!!!!! Concretament des de Puigsagordi fins a St Miquel del Fai, poca estona estarem sense tenir el marge a tocar.

3 комментариев

• Фото senselimits

senselimits 15.11.2016

Me'n alegro que us vagi agradar el track!!!!
    Fins la propera!!!

• Фото Kolo

Kolo 26.10.2018

Bones Vilella.josep,

Lo de moderat, fàcil o difícil és molt relatiu. Tant a nivell físic com a nivell tècnic. Cada un té nivells diferents. Tot i que a les rutes de btt de wikiloc això fa referència més a la part tècnica que no a la física. Malgrat tot, pot diferir molt entre usuaris. El que per a mi pot ser fàcil per un altre pot ser difícil i al revés, hi ha gent que baixa per llocs on jo mai m'atreviria.

Respecte a la lógica: No es tractava d'anar d'un punt A a un punt B, o fer una volta circular, sinó de conèixer la zona i fer el màxim nombre de corriols possibles per tal de gaudir al màxim, i així ho va fer el nostre guia.

I finalment, ja ho he comentat en més d'una ocasió. Els corriols no són carreteres. Els corriols canvien constantment. Un corriol pot estar en bon estat i al cap de dos mesos ser totalment impracticable i al cap de cert temps algú l'ha netejat i torna a ser practicable, o seguir en bones condicions durant anys, o desaparèixer durant anys. Tot és possible. Nosaltres quan la vam fer estava perfecte!!!! Les bardisses creixen, la pluja erosiona, el pas de gent, motos, bicis, animals també hi juguen la seva. Els corriols varien. Així és la muntanya, així és la btt...

• Vilella.josep 19.11.2018

Ell track es molt interessant, hi ha alguns senders que a hores d'ara estan bastant malmesos. Tenir en compte que la dificultat es alta tant per la exigència fisica com, en alguns trams, tècnica

Вы можете или этот маршрут