bertutronic

Uploaded 8 июня 2013 г.

Recorded июня 2013

5,7

Просмотрено 1332 раз(а), скачено 29 раз(а)

рядом с Porqueres, Catalunya (España)

Ruta relativament curta, de bon fer. IBP=72.

Sortim de Banyoles, i passem per Mianigues. Fem un tros de pla, fins arrivar a la vora de Camós. Allá començem a pujar per una pista asfaltada - emporlanada. Un cop arrivem a dalt, hem d'agafar la pista de la dreta.

Anirem travessant la serra, passant pel serrat de cal Gall, fins arrivar a la creu de l'Asprell. En aquest punt, tenim varies possibilitats; a la dreta baixem cap a banyoles, a l'esquerra, podem baixar a Biert, o pujar a Rocacorba. Nosaltres seguim recte, per anar cap a can Gelada.

El tram des del coll de l'Asprell, fins a can Gelada, es per una pista estreta, peró transitable.

Arrivats a can Gelada, baixem fins a Pujarnol per la pista, per tornar a pujar fins la Torre de Pujarnol. Just al arrivar a la Torre, agafem la pista a la dreta, que ens porta a Sant Patllari. Bon camí.

No acabem d'arrivar a dalt, i tornem a baixar. Es una baixada llarga, una mica tecnica, amb alguns trams de pedra, i cap a baix, alguns xargais que ens obliguen a vigilar.