1 012 м
379 м
55,81 км

Просмотрено 947 раз, скачано 40 раз

рядом с Olot, Catalunya (España)

Properament tota la info a la web de BICIVICIGARROTXA!!!!!

ATENCIÓ: Molt corriol, trialeres i algun tram a peu!!!! I dura, molt dura.
Gairebé 2800m acumulats en 55km!!!! El Wiki sempre en diu de menys.

4 комментариев

• Фото pdlem

pdlem 29.06.2015

Companys, dissapte 27 de juny, vaig voler fer aquesta ruta. Per mi ja m'está be, ja que se que fent rutes com aquestes amb tan de corriol, i si no s'hi passa gaire, ets pots trobar que s'hagin tapat força si ha fet una primavera plujosa. De cap manera es una crítica, sino un advertiment al que la vulgui fer, que si no es neteja una mica, cada cop será mes complicat passar-hi per els corriols. Vaig quedar amb les cames i braços força esguerrinxats. A part d'aixó realment continuo donant-vos gracies per dissenyar rutes tan espectaculars. Jo vaig deixar l'ultima pujada i baixada degut a lo lenta qu'es va fer per la vegetació i s'hem feia tard. Salut i força.

• Фото Kolo

Kolo 15.09.2015

Em sap greu que t'embardissessis però ja saps com és la btt i la natura... la cabellera creix ràpid. Al febrer estava bé... A veure si aquesta tardor li repasso les puntes un altre cop ;-) No dono l'abast hahaha.
    Salut i bici

• Фото pdlem

pdlem 15.09.2015

No me queixo. Se perfectament que buscant rutes amb tant de corriol es corre el risc de que no hi passi gaire gent i s'embruti. Això no hem tira enrere, al menys de momen, ja que amb la meva edat he d'aprofitar el temps al màxim, doncs arribarà un moment que les cames no hem deixin fer rutes tant espectaculars com les vostres.

• Фото Pistons

Pistons 21.04.2016

Kolo, diumenge vam anar a fer aquesta ruta. Et felicito i ens la fem nostra. No vam fer el bucle de Toralles perquè es feia tard i me'l coneixia. Aviat podràs veure al nostre bloc www.bicicorriols.cat la crònica que he elaborat d'aquesta. Repeteixo: l'enhorabona!

Вы можете или этот маршрут